måtte legge inn litt likevekt – etter kaka lissom

 

God kveld…dagene går fort. Nok å pusle med i dag også. I formiddag ble det baking. Du finner den gule kaka her: den gule kaka Mektig, søt og god altså. Ble et lite stykke til te-koppen i stad. Frøs ned 2/3 deler og 1/3 del i kjøleskap. Men så gikk jeg tur da og når jeg går tur så tenker jeg middag. Hva skal man finne på hele tida! Jeg hadde en boks med skinke i skapet. Hadde lyst til å lage noe av den. Så lagde rett og slett en pastasalat. Det smakte godt etter turen og mett blir man av dette også! 

 

 

Pasta, druer, tomat, agurk, paprika, grønn salat og ristet brød til. Og skinke fra skinkeboksen <3. Mette ble vi og etterpå har jeg jobbet litt ute. Nok å holde på med både ute og inne. Så nå skal jeg slappe av litt! 🙂 

 

Solliv <3

8 kommentarer

Siste innlegg