Mandagsturen

 

God mandag! Jeg har gått tur i to timer, deilig temp og grått var det også i dag..Men det er mildt og deilig! Så kan ikke klage…

 

Det å komme seg ut på tur er noe av det beste som finnes! Hva andre gjør kan jeg jo ikke styre med, men jeg vil tro det er helse i hvert skritt! Også for de mentale, er man litt trist og lei så hjelper det å gå ut døra og gå seg en tur! Ikke alle bor i skogen som meg, men det er fint å gå i parker byen også! Mange muligheter, man må gjøre det som rutine så kommer alt litt etter litt..Og er man stresset så er naturen det beste for den roer ned stress…Slike ting finner man ut av når man går! Jeg har i hvert fall lært mye om selv ved å gå turer! Jeg går hver eneste dag året rundt,  2 – 3 turer..Men jeg føler ikke at jeg går bort livet mitt, men at jeg går mot livet mitt og finner en helhet jeg ikke finner andre steder! 

 

Skal du lage deg en adventskalender i år, så lag deg en gå-adventskalender! 24 lapper med forskjellige turer i desember! Er ikke det en god plan! Og så kan du øve i hele november…titte litt i lukene….Det pleier jo folk å like! 🙂

 

 

Mandag og turdag! 

16 kommentarer

Siste innlegg