Mandagskaffekoppen ☕️

 

Da ble det mandag og da ble det også kaffekopp vet dere! ☕️ Forrige innlegg her: Mandagskaffekoppen ☕️

 

Jeg var ikke så langt fra Vansjø i dag, så da ble kaffekopp hos Jordbærpikene! Svart kaffe og belgisk vaffel! Dette er et fint sted synes jeg, gleder med til de kommer på det nye kjøpesenteret på Kråkerøy!

 

For en mandag, så fint vær og jeg koset meg lenge nede ved Vansjø og bare var til! Dette er en dag jeg lever lenge på! Jeg var på Nesparken! Der var fint! Og du kan lese litt om Vansjø her: https://no.wikipedia.org/wiki/Vansjø

 

For en dag med det sorte gullet sier nå jeg! 

 

 

Nedre  Vansjø – Moss kommune

 

8 kommentarer
    1. Flott sted du besøkte i går. Fine bilder også, er fint for meg å se. Her har vinden roet seg ned, og det var heftig da vi skulle på butikken. Haglet da jeg gikk inn på apoteket, for å hente salve for eksem. Håper den fungerer. Blir hud avd på nyåret håper jeg. Ha en fin kveld, og klem herfra.

      1. Veldig fint og det var så deilig vær! Herlig dag rett og slett….
        Ønsker deg lykke til med alt som har med eksem og det..kjipe greier. Håper det hjelper med salve og besøk hos hudavdelingen! Gode klemmer sendes oppover landet! 🩷 Kos deg med kvelden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg