Mandagskaffekoppen ☕️

 

I dag ble det også mandagskaffekopp ☕️ Forrige mandag her: Mandagskaffekoppen ☕️ Liker disse mandagene som man hygger seg ute slik! 

 

 

Åpent alle dager! Topp….jeg er for det! Vanlig svart kaffe! Beste som finnes! 

 

 

Det ble kaffe og noe å bite i på  Bakfickan i Fredrikstad..Wienerbrød med blåbær, smakte nydelig…

 

 

Koselig sted – både ute og inne! Jeg satt ute, stille ute var litt småkaldt! Men jeg liker meg best ute..

 

 

 

Nydelige servise fra Wik & Walsøe..De som driver dette firmaet bor her på Kråkerøy..Så er jo helt. topp…Og dette bakeriet er ingen kjede..Det er driverne av restaurant Slippen som også eier bakeriet og alt blir bakt på Kråkerøy! Kortreist er supert……Og les her også Norges beste wienerbrød så sant så sant! 

 

 

8 kommentarer
    1. Koselig med kafeturer. Jeg bruker gjerne litt penger på kafe, fordi det gir meg noe mer enn bare kaffe og kake. Jeg finner en ro som jeg liker godt. Ganske sykt at et rundstykke koster 75 kr…

      1. Flott ro å kose seg med kaffe ute..Man får kaffe og mat fort og kan nyte trafikken rundt seg..Se på livet.
        Man er en del av noe..Koselig setting. Ja, overhodet ikke det billigste stedet i Fredrikstad.
        Unnet meg litt luksus i dag, snart feriepenger på gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg