Mandagskaffekoppen ☕️

 

Dårlig med kaffe ute i dag, men det ble te! Iste…var uten vanlig sukker, men litt for mye søtsmak for meg…Men noe må man drikke og tørsten må slukkes! Og isene fra Magnum er mine favoritter! Forrige mandag her Mandagskaffekoppen ☕️

 

Lekre farger i sammen det skal de ha! Litt kunst dette også…Men se bildene i resten av innlegget – så fantastisk levert!

 

 

Bilder fra undergangen – tatt fra to sider! 

 

 

 

Fotograf Magnus Reneflot har hatt et oppdrag med å pynte undergangen ved Fredrikstad stasjon. Altså undergangen ved jernbanen! Utrolig flott, og så fine naturbilder.. Må si jeg fikk sansen for han altså. Fine vinkler og fine farger, dette var helt rått! Det var enda flere bilder enn de jeg viser, jeg tok bilde av de jeg synes var finest! 

Så dere som er glad i bilder, løp ut og finn nye vinkler og er du i Fredrikstad, så ta en titt i undergangen mellom sporene! 

Håper dette får stå i fred sier jeg bare! Og tagging her bør være skikkelig bøtelagt! Sett opp kameraer og ta vare på denne unike kunsten i bildene til Magnus! 📷

 

Så det var virkelig verdt å kjøpe seg en iste på stasjonen i dag! Dette var morsomt å få med seg! 

 

 

 

Skygger ⬆️

 

 

Denne vinkelen her da! ⬆️

 

 

For en sammensetning av farger! ⬆️⬇️

 

 

Detaljer på høyt nivå! ⬇️ På begge foto nedenfor her.

 

 

 

Tømmer og årringer! ⬇️

 

 

Og en sval høst ⬇️ Eller en forsiktig vår. Kommentarene jeg skiver til bildene er mine da, kanskje ser DU noe helt annet enn det jeg gjorde……..

 

16 kommentarer
    1. Godt med både is og iste i denne varmen! Min favoritt er Royal Trippel Magi, – tror ikke jeg har sett Magnum-is herover. Virkelig flotte bilder! Det er noe å tenke på om man skal ta toget til Fredrikstad! 👍 Må ha god tid og få sett de ordentlig!

      1. Må jo kose seg når det er sommer og sol…Is er godt. Og Royal er god.
        Men etter jeg har funnet Magnum så er dette 1. valget..Men før det så kjøpte
        jeg alltid Royal. Bildene var noe av det beste jeg har sett. For en dyktig person.
        Ha en fin dag 🩷 ventet litt annet vær denne uka, deilig egentlig.

    2. Veldig flotte bilder – annerledes og spesielle vinkler, veldig inspirerende! <3 Jeg er nok mest glad i iskaffe, men iste er godt i varmen! Og is selvfølgelig…. liker de fleste iser bare det er noe sjokolade i dem, hihi… 🙂 god klem

      1. Bildene er noe av det flotteste jeg har sett. Dette var dyktige kunstner med kamera.
        Elsker iskaffe jeg også, men ikke den på boks ute. Jeg lager min egen.
        Ja, du er glad i sjokolade…Og det blir ikke feil sammen med is..Klemmer.

    3. Nydelige bilder. Håper de får stå i fred sånn at folk kan få nyte kunsten. Iste eller iskaffe drikker jeg ikke. Men elsker is da. Glad i pinneis med sjokolade og salt karamell. Særlig den Isbilen har, men dem er blitt dyre.
      Ha en fin kveld. Klemsiklem

      1. Bildene va helt nydelige. Så dyktig mester innen foto. Dette er kunst ja. Gøy.
        Liker både iste og iskaffe jeg. Iskaffe lager jeg selv, det er godt i varmen..
        Isbilen kommer hit også, men har ikke handlet fra ham. Kanskje jeg skulle ta en titt.
        God klem fra meg <3 Natti natt…

      1. Dette var kunst altså.. 💜💜💜 Dyktig fyr.. Mye å lære for dem som tar bilder i naturen.. Artige vinkler også. Fargene gjorde motivet enda finere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg