Mandagen roper

 

God mandag!

Sola skinner og dagen ser bra ut! 

 

Så da tenker jeg det er best å gjøre noe ut av dagen, noe hyggelig! Legger ved litt flere bilder fra Dro en tur til Gamlebyen i går! 

 

 

Gamlebyen er magisk, der gror det roser ut av ingenting! Skjønner ikke hva den jorda er laget av! Men noen ganger er det slik, mindre jord og stell jo mer gror blomstene! Vi vanner og diller for mye og plantene får ikke dype nok røtter tenker jeg..

 

 

Leste denne plakaten fra Mental Helse. Viktige ord og ta disse ordene til DEG! 

 

Aldri aldri gi opp! ❤️

10 kommentarer
    1. god morgen ,fine ord ja :=)skyet her og vi skal ha en blanding av skyet og regn hele uken ,lyt gå det også :=)kos deg med dagen ,tipper disse rosene ble plantet godt før det ble lagt stein så har nok dype røtter ja :=)

      1. God kveld ble det nå…
        Fine ord og bør sies både til oss selv og andre <3
        Ja, vann og gjødsel sikkert…jeg har fjelltomt egentlig..og mye vind her på toppen..
        Så roser har jeg gitt opp!

    2. Mårn-mårn du 😊 Fant ut at det er lenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg når jeg har vært innom for å lese, så nå ville jeg bare si hei og ønske deg ei god, ny uke. Flotte ord det der – som nok mange trenger å ta med seg 🥰Klemmerz fra et regnfylt nord.

    3. ALDRI GI OPP!
      Selv om det er søren meg så vanskelig for mange…

      Ha en fin dag, Solveig 🙂 Ny dag og nye muligheter og hos deg skinner sola! Herlig! Her regner det – men pytt pytt… klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg