mandagen blomstrer

 

God mandag! Og mandager blomstrer. Det er jo bare en dag. Så vi får ta den som den kommer. Vi får tenke positivt. Mye bra med mandager også. Stå tidlig opp. Være i farta. Tidlig dusj. Komme i klær og ikke surre rundt i pysjen hele formiddagen. Man blir jo fresh av å stelle seg litt. Så det skal i hvertfall mandagen ha. Vi kommer oss og ut og i farta! Være i gang. Det er lettere å være i gang enn å komme i gang. Sånn er det jo. Så da når vi først er i gang denne mandagen så går jo det greit det også…

 

Mandag hele året. Vi kan ikke gå rundt å grue oss hver mandag. Da blir det stor prosent med gruedager 🙂 Ikke greit det vel!

 

 

Gjesp…..:)

 

Ha en toppers dag da!

 

 

Tekst: Solliv

Foto: Solliv

 

 

11 kommentarer
    1. herlige blomster,jeg tok dagen i bruk kl 6.45 eg :=) mannen hadde kokt kaffe til meg og vi fikk en liten pratestund sammen før han reiste på jobben ,mandag og det er strikkekafe,i dag skal jeg spasere halve turen :=) opp bakkenen gjennom skogen langs elven :=)ha en fin dag du også da

      1. Så herlig. Du er skikkelig i farta i dag du. Så kjekt…Skal titte inn hos deg nå etterpå! Flink tror jeg du har vært med gåinga! <3

    2. God mandag, og den er jo like god som alle andre 😉 Blomstrer fortsatt hos deg der nede i syd, ser jeg 😉 I går kastet jeg sommerblomstene. Hadde dessverre vært utsatt for frost…..Slik er det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg