mandag – ikke min greie

 

God mandag! Tregeste dagen i uka. Bare hater mandager. All energi blir borte på et blunk…Men hjelper å komme seg ut og få litt mat i skrotten etterpå. Dagens middag her: Rett og slett ertesuppe fra pose + kjøttpølser, poteter, og gulrot + gressløk (fra hagen). Da ble det et varmt og godt måltid. Hadde en brødskive til 🙂

 

 

Knipset bare 1 bilde fra turen i dag..Dette bildet som var sommer og vår på en gang synes jeg. Skulle gått nærmere for da hadde løvetannen kommet bedre frem. Men var bilvei mellom meg og motivet og det kom biler..Så måtte forte meg inn på gangstien igjen.

 

 

Vimpel i en hekk…sikkert barnebursdag på gang! Var en sånn hel remse. Men ville jo ikke få med huset så da ble det dette. 

 

3 bilder på en mandag…. Helt ok! 

 

Ha det gøy……………….

10 kommentarer
    1. ja sånn kan en mandag være,min mandag har vært helt ok selv om snøen har lavet ned ,heldigvis har alt smeltet bort igjen,om ikke hadde jeg også mislikt mandagen hi hi ,deilig middag,dette er mat vi gjerne lager på bobiltur,enkelt og veldig godt :=)

    2. Jeg får litt sjokk hver mandag jeg også. Liker bedre når uken er i gang. Så det ruller og går på en måte. Men kommet meg helskinnet gjennom i dag i alle fall 😀

    3. hehehe mandag eller tirsdag – samma det………… har ikke hatt dette med at mandag er forferdelig 😀

      Ertesuppe fra pose er godt rett og slett!

      Ønsker deg en god tirsdag 🙂

      klem

    4. Ååå, jeg liker mandager jeg. Så fint med en ny uke, tenke etter hva man skal gjøre framover og det er liksom nye blanke ark. Min mamma har alltid hatt “fri” på mandagene. Helga var full rulle med mat og gjester, servering og kos. Så kom mandagen. Joda, hun gjorde sitt vanlige som fjøsstell og vaske over gulvene, men så satte hun seg med et håndarbeide. Rester fra helga var klare til middagen og hun kunne slappe av litt mens vi ungene var på skolen. Jeg har adoptert litt den frimandagen og derfor er vel dagen fin for meg. Klemsiklem, snart er det en annen dag!

      1. Herlig for deg…Ja ser den….Jeg har kommet i den alderen at jeg elsker å være hjemme mer enn jeg er på jobb <3 Din mamma var et rivjern…Klemmer…

        1. Ja, min mamma er fortsatt et rivjern og hun er snart 90! Nå jobber hun med drivhus og potter om planter. Jeg tror hun har 70 store potter som skal fikses og hun har sådd både tomater og bønner selv i vår. Hun samler på fucia og pelargonier!! Sist jeg var hjemme hadde hun raket hele hagen, og den er ikke liten. Som en liten park, synes jeg. Håper jeg har hennes gener og kan være i farten resten av mine dager ja. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg