Man skulle hatt større hus!

 

God kvelden…

 

Jeg elsker å snoke i slike bruktbutikker og antikk og alt det der! For meg er det skatter altså! Jeg samler ikke på gull, men mye annet rart å finne.. Jeg vil helst ikke ha noe som glitrer eller skinner eller har skimmer her inne i huset. Er rar sånn…

 

Men når jeg ser GULL så tenker jeg på KJERRINGTANKER og Drømmehuset hennes..Etter det jeg har forstått så elsker hun å blande gull og hvitt i den ene stua og sort og sølv i den andre stua! Hvis jeg husker riktig…da..

 

Og de koppene ropte på henne, vil jeg tro…De ropte ikke på meg! Jeg likte heller han fyren under her! Kjøpte ikke..Så litt dyr ut, hehe..

 

 

 

16 kommentarer
    1. Åh, ja. Bruktbutikker, brukt- og loppemarkeder elsker jeg også! 🤩 Så mye spennende å se, men jeg er litt nøye på hva jeg kjøper for har igrunnen nok. 😬🙈 Det blir enten bøker eller bruksting jeg trenger. Koppene og kanna hadde vært noe for Kjerringtanker ja! 😀

      1. Enig med deg, har mer enn nok jeg også. Så må være kresen og bare kjøpe det jeg blir forelsket i der og da.
        Ting man trenger og forbruk er perfekt ja..
        Passet perfekt i Drømmehuset, sier Kjerringtanker ja..
        Ha en fin fin kveld…🥰

      1. Ja, moro å titte. Men jeg har overflod av alt, så kjøper bare det som roper høyt! 🙂 hehe…
        Skrue var fin, turte ikke høre på prisen. Men liker sånne lekne ting…
        Klemmer…💛

    2. Kanna og koppene hadde glidd rett inn i stua mi. Jeg har “gullkopper”, eller kopp. Jeg var så uheldig å knuse den ene. Jeg hadde en del slike te, eller kaffekanner en stund. Nå tror jeg at jeg bare har to. En er i sølvplett og står på skjenken i spisestuen. Det er den stuen som ganske riktig er holdt i sort og sølv.

      1. Det var det jeg visste at dette ropte på deg. Lekkert. Skjønner at du like å samle på det altså,
        men passer ikke her. Jeg har farger, kunstglass og mye sort egentlig..Striper er også kult.

      1. Ja, masse fint å se og jeg er glad i ting. Men har alt for mye og må begrense meg. Større hus vil jeg alltid ha,
        liker god plass jeg..Hehe…

    3. Jeg er ikke så ofte på bruktbutikker. Mest i forhold til klær i tilfelle. Er veldig lite opptatt av interiør, og ville IKKE hatt større hus 😀

      1. Jeg elsker interiør og ting.. Og titter rundt overalt.. Ja jeg kunne gjerne bygd på et par etasjer på huset mitt. Liker stor plass…. 😀

    4. En gnier han der! hehehe Slik sparebørse hadde jeg og brødrene mine da vi var små 😀 Artig! lag deg en fin fin lørdag, Solveig 😀 klems

      1. Ikke sant, er litt glad i sparing jeg så han passer til meg…hehe…
        Heldig som hadde en slik da, sånne ting er morsomme å ha i huset syns jeg.
        Kos deg masse med dagen, klem…💚

    5. Myyyye fint å få kjøpt ja, men huset vårt er heller ikke stort nok og slett ikke pengepungen heller. Noen ganger ønsker jeg meg større hus, men jammen skal det stelles også. Når jeg tar helgerengjøringen, er jeg det mer enn nok for meg. Klemsiklem:)

      1. Mye fint og man trenger flere rom, skap og reoler og hyller…For jeg elsker ting! Harr for mye av alt..
        Større hus hadde vært kjekt..Flere rom + bibliotek…
        Egentlig moro å gjøre rent synes jeg da 🙂 klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg