Man skal kose seg i jula – virkelig

 

Kremfløten har vært kjøpt inn til julaften…Men da hadde vi is også, så da ble det is og krumkaker..I dag så ble det krem, krumkaker, andre kaker, kaffe og et lite glass med Portvin..Synes det var en fin tradisjon jeg som man kan ta med seg neste år også..dagen før – nyttårsaften! Nyttårsaften har jeg kjøpt inn bobler, så da blir det det..Men altså i dag 30. desember 2022…💜 Var så koselig at jeg slo av TV og bare nyter…Ferdig med kaffe og krumkake nå  – så da kan jeg blogge litt om dette! Smakte nydelig…….

 

 

Liker å blande det jeg har av juleservice jeg..synes det er fint! Men sparer på Dompap og Blåmeis nå..De kan brukes i lag..Asjettene er også jul, de kjøpte jeg på Kid for mange år siden. Men skal kjøpe meg asjetter med Blåmeis..Det står på ønskelista mi..Litt og litt…Plutselig så har man noen deler! 🥰 

 

 

30.12.2022

14 kommentarer
    1. Å så koselig – krumkake med krem og portvin – mer julete kan man ikke få det! Blåmeis er fint – her er det bare dompap, men til gjengjeld litt forskjellig av det! Her er det rødvin i dompap-vinglass nå……! Nyt videre, vennen – god klem <3

      1. Tusen takk, dette var JUL altså…venta på den kremen i hele jula..
        I dag passet det <3 Moro å spare, må kjøpe litt utover – jeg og vinglass har du, herlig..
        Det skal jeg se etter også.
        God klem <3

    2. Ja, det er superviktig å kose seg i jula! Jeg syntes det var så godt mer riskrem med rød saus på julaften, at jeg laget tredobbel porsjon til meg selv. Og nå har jeg laget en ny stor bolle riskrem i kveld, som sikkert varer helt til neste år… 😀

      1. God morgen, ja veldig viktig..
        Finne roen og bare nyte og jul er jul.Det skal være annerledes..Man skal kose seg, og nyte både søtt og det
        som er..Deilig med riskrem..Nyt dagen! 🥰

        1. Jeg har startet dagen med riskrem… Må skynde meg mens det enda er jul! 😀 Takk, og håper dagen din og nyttårsfeiringen blir hyggelig og flott! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg