man må henge i stroppen

Reklame | Jotex

 

Det er søndag og ny måned. Statistikken for klikk viser 0 -så he må det tas grep, hehe..Blir jo ikke akkurat rik av dette. Men alle monner drar sa musa og pissa i havet! Her var det 0 trafikk i går. Stille og rolig – helt greit! Det var jo lørdag og barna kosa seg vel hjemme denne kvelden!

 

I dag er det utrolig grått og trist ute. Det regner og blåser. Må lage litt hygge her i heimen. Jeg har nok å gjøre. Strikketøy, blader, bøker og hekle og perle av hobby-ting. Gå tur må jeg jo, men gjør ikke det kl. 0800 om morgenen i øs pøs..Deilig å kose seg inne og man får jo ro i rompa også da! Kanskje jeg rydder i et skap – har så utrolig mye ting og tang der jeg ikke bruker! Det går mot jul så litt hver dag er motto mitt igjen….<3 Jeg gir meg aldri med det maset! Da blir det ikke stress og egentlig bare hygge! De flotte menneskene med gedigne julehjem begynner ikke å pynte til jul 23. desember så det er sagt. Nei, de begynner å tenke jul i august…hehe! Mye fint på Jotex – ta en titt da vel..Shopping-genet mitt rykker om dagen merker jeg! 

 

 

 

14 kommentarer
    1. god morgen ,nå fikk du iallefall 3 klikk av meg ,var desverre ikke inn og leste dette i går :=)
      her blir stuene nedvasket til jul ,blir slik når fruen skreller av tapeten hi hi ,og i går bestilte vi møbler men får dei desverre ikke før i slutten av januar,men det får være julegave til oss fra oss i år :=)

      1. God ettermiddag…Takk så mye for klikk! Det er bra, så blir det noen ekstra kroner inn på konto etterhvert! Herlig med nye møbler, gleder meg til å se! Kjempefin julegave da!

    2. Ja, man må starte om man skal bli klar med sakene uten stress. Et skritt av gangen heter det jo. Gleder meg til advent, men pynte gjør jeg ikke enda da. Men litt julegaver jobber jeg med. Ute er det ufyselig, så her blir også turen utsatt til sendere. Kos deg på søndagen. Jeg skal klikke meg inn og se på det bordet! Klemsiklem:)

      1. Ikke sant! Starte litt med å skrive ned litt og sånn. Rydde litt og vaske litt…Så er man i gang. Jula kommer ikke rekende på ei fjøl…Ble bedre vær, men nå tråkige igjen. Hadde tenkt å kjøre til min mor i Torsnes. Men det får bli etter jobben i morgen…Klem.

    3. Jeg skal i alle fall ut å gå tur i dag. Blir litt regn, men gå skal jeg likevel 🙂 Tror forresten det er opphold i 12 tida, så da skal jeg og Kari ut. Så blir det innekos resten av dagen. Og forhåpentligvis en VELDIG stille uke som ligger foran meg 😀 Ha-ha.God søndag til deg <3

      1. Ja, deilig ute. Vært ute en tur og blir nok en tur til. Fin temp…Selv om det bøtter ned igjen…Du får lade opp til uka 🙂 klem..

    4. God formiddag. 🙂 Var bare en tur på kirkegården i går. Det ble til et rimeinnlegg. Og den der statistikken har jeg ikke,,, som sagt. Men jaggu har noen døtta meg litt opp på lista i natt 😀 Må bare forberede meg til fallet…. Ha en vakker søndag 😀 Klem

      1. Herlig…God ettermiddag til deg. Gratulerer så mye med den flotte plasseringen! Klem..
        Og du – du bør se og få den statistikken på plass. Veldig gøy!

    5. Ha en fin dag. Man trenger ikke henge stroppen på søndager….
      Det er sant, de perfekte julerommene mange av oss drømmer om kommer ikke opp med et trylleslag Lille Julaften!

      1. Tusen takk…nei trenger late dager! Ja, viktig å begynne å pusle litt med rengjøring og lister! Den perfekte jula kommer ikke dalende……..

    6. Jepsipepsi – lurt å gjøre litt hver dag! Unntatt i helga når jeg bare suser rundt, hahahaha….. det sofabordet var fint 🙂 jeg skal jo pusse opp en barnerom til gjesterom, og trenger en sovesofa og et bord etterhvert….! Klem <3

      1. Veldig lurt…rydde litt og vaske litt. Skrive litt lister. Lage litt småtteri…Det sofabordet bare elsket jeg! <3 Moro å pusse opp da! Jeg trenger egentlig å kjøpe et par nye gjestesenger! Klem…….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg