Man kan ikke rekke alt

 

Noen dager er slik…dagen er for kort, eller rettere sagt ettermiddagen da! Tiden bare flyr…Jeg holdt på med noe her hjemme og timene fløy! 

 

Jeg rakk å gå meg en kveldstur. Men jeg rakk ikke tre kveldsturer, hehe..Neida..Tur nr. 3 rakk jeg og det ble kveldstur rundt her..Jeg rakk en liten tur innom butikken rett etter jobben..Men jeg prioriterte ikke lage middag i dag! Men noe varmt vil jeg ha hver dag! 

 

Så i kveld lagde jeg meg bare ostesmørbrød, ost og pølse og oregano, brødskiver og ketchup..Det ble middagen! Sånn er det noen ganger! Man rekker ikke alt man vil, jeg rakk ikke bloggen heller før nå..Enda jeg hadde mange bilder på lur fra dagen i dag. Tur til jobben og tur fra jobben! 

 

Og hjemover fra jobben i dag, den mest triste industriveien du kan tenke deg altså! De satt ho – LINERLA…13. april, det er sent, men godt! Jeg ble så lykkelig at jeg begynte å tute..

 

JEG RAKK Å MØTE VÅREN OG SE LINERLA – EN STOR DAG, VELDIG STOR DAG! ☀︎

16 kommentarer
    1. Små øyeblikk. Ta seg tid til å puste, og se seg rundt… Viktig det. Alt annet kan man ta en annen dag. 😃
      Klem til deg.

      1. Så enig så enig…. Livet er disse øyeblikkene vi fanger hver eneste dag. Man skal nyte livet ❤️ Nyt dagen videre… Min venn..

    2. Jeg blir så glad når jeg ser tjelden i fjæra. De kom i mars. Linerle har jeg ikke sett ennå her, men ho kommer nok. Blir glad hver gang jeg ser ho. Nyte vårtegnene. Vært nydelig vær noen dager og vi får nok regn og da tiner det ennå mer snø. God helg til deg. Klem

      1. Ikke sant, det er så koselig med Tjelden og Linerla…Vakreste.
        Linerla er det vakreste jeg vet om..Tårene spratt <3 Sånn er det hver vår for meg..
        Sol er deilig, regn må til for skure naturen etter en lang vinter..
        Kos deg masse med dagen og helg, klem fra meg 🥰

    3. Synes du rekker mye, jeg. Du har tross alt en jobb å gå til også. Og dit GÅR du bokstavelig talt fram og tilbake👍 Lettvinte middager er helt greit av og til. Slik gjør jeg også. Lett å ty til slike varianter når en bare har seg sjøl i kosten😅

      1. Takk takk, nei rekker ikke alt man øsnker og vill – døgnet har for få timer.
        Men noen får man til hver dag..gå er deilig…Nyter å gå tur/retur jobb..
        Lettvint er kjekt når man er en i kosten..Da er det mange muligheter og billig..:-)
        Tar mye tid å jobbe, sånn er det jo 🙂 Nyt kvelden og kos deg masse med TV og alt..

    4. STOR dag når linerla viser seg. Vi har hatt de her en stund allerede. Jeg fikk nesten sjokk da jeg så den før påske. Det var kjempetidlig. Kos deg med maten og ha en vakker helg. Klemsiklem:)

      1. Stor dag i industrien….Der dukke Linerla opp, ikke sett hun her på Kråkerøy.
        Så tidlig da, før påske – stakkars frøs vel i hjel da..
        Klemmer…

    5. Nei, man rekker ikke alt, men akkurat nå er jeg lykkelig for at jeg rakk å titte innom hos deg.🤩 Linerla har jeg ikke sett enda, men gåsa og svanene er kommet.🥰 Jeg må jammen holde utkikk etter Linerla også.🤗
      Nyt fredagskvelden!🤗🤩

      1. Linerla gjør meg lykkelig…Det er det beste jeg vet når ho dukker opp altså..
        Ikke sett henne her på Kråkerøy enda, bare nede på jobben i går. Våren er jo litt sen her i år.
        Koselig at svaner og gjess har kommet frem til dere..
        Nei, rekke alt nytter ikke..Man har for mange gjøremål og interesser…Sånn er det jo 🙂 Men noe får man jo til hver dag..
        Nyt kvelden 🙂

    6. nei en rekker ikke alt en vil hver dag ,sånn er det nooen ganger,og jeg skjønner veldig godt att dagen kan ha for få timer for deg som er i arbeid,da har en mindre hjemmetid til det en har lyst til å gjøre

      1. Ikke sant, det går jo med noen timer til jobb og gåing tur/retur…Mindre hjemmetid og mindre tid til mine hobbyer..Sånn er det jo. Man vil jo alt egentlig, være på tur, ordne hjemme, strikke, hekle, bake/lage masse god mat..Hagearbeid, lese..Se litt serier…Men man rekker bare noe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg