Lykken er: Plutselig – litt lykke på en helt vanlig torsdag (23)

 

Plutselig – midt i en haug med skrot! Ikke på min tomt, men utenfor en tomt hos noen! Du vet hvordan det er – der gror det! Der trives det…Det som ikke blir stellet med. Men akkurat snøklokker gror bra uten stell også tror jeg. Dessverre har jeg ingen i min hage! Men jeg får kjøpe noen løker til høsten! Så utrolig glad jeg ble – lykke på en helt vanlig kveld litt sånn i en pandemi! 

 

 

Det er mange forskjellige typer snøklokker. Tror dette er den mest vanlige. Ikke er den dobbel og ikke er den gul! Så akkurat hva den helt vanlige heter vet jeg ikke noe om. Du finner litt her: HAGEGLEDE her er et dikt: Snøklokke / poesi og lykken er nr. 22 finner du her: Lykken er: ei høne (22) 

 

Lykken er: 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg