Lykken er: Nyvasket tøy (26)

 

Når du vasker tøyet og du henger det UT i lufta..lar det tørke i vinden! Det er LYKKE det. Den deilige duften som sitter i klesvasken som blir etter tørket tøy utendørs..! ❤️

 

Mye vind om dagen og tøyet tørker fort der det henger og svaier i vinden. Jeg har laget meg noe snor-system så jeg har plass til å henge ut alt av tøy – hva det enn måtte være..Dette er en av de fordelene med vår og sommer at det er tiden for å henge tøyet ut på en snor utendørs.. 

 

Jeg driver og jobber med dette lykken er – prosjektet mitt! Og dette er i hvertfall en stor lykke for meg..med nesa ned i rent tøy som lukter sommer og sol og vind! 

 

Lykken er nr. 25 finner du her: Lykken er: en lang fredag (25) 

 

Lykken er:

20 kommentarer
    1. Jeg elsker sånne små lykkeprosjekter. Og klær, nyvasket, det er lykke. Spesielt hvis de har hengt ute. De gjør ikke det her da, men jeg husker lukten fra den gang da 🙂 Min lykke i dag blir en tur ut i våren og danse litt 🙂 Med Kari 🙂

      1. Tusen takk – ja – nyvasket tøy som er tørket utendørs er virkelig lykke! Kan du ikke lage deg et snorsystem i blokka slik som blokker i utlandet har! Særlig Italia…..Husker vi var på Sardinia engang og ble helt fasinert av dette. Utsikten fra hotellrommet var rett mot store blokker …med mye tøyvask!

    2. Åhh det er så godt. Jeg er så glad jeg bor landlig til så jeg kan henge klærne ut på snora og få de tørket. Særlig sengetøy som er nyvasket. God søndag!

    3. Lykke på en klessnor, det er slett ikke å forakte 🙂 Der er vi blitt sløve gitt.. klessnora er det stort sett leieboer som bruker. Men jeg kan huske fra min barndom at vi fløy rundt i nabolaget og lette etter stivfrosne håndklær som stormen hadde stukket av med 😀 God søndag

      1. Lykke på en snor kan bli noe stort ja….Hehe…herlig historie…Det får du lage et rim og innlegg om! God søndag til deg og fruen…klem..

    4. åja dette er lykke ,legge seg i reine sengekle som har tørket ute ,kan ikke bli bedre.Bare jeg får bort snøen under klesnora nå så kan jeg henge ut klea igjen ,men no skinner sola i dag da hurra ,lykke det for oss nå

      1. Ikke sant…kan ikke tenke meg noe deiligere enn å legge meg i en seng av nyvaska sengetøy som har tørket ute i sol og vind….<3

    5. Hørte det engang på Filippinene der jeg ga brukte klær. Barnebarnet sa at klærne som kommer fra Norge lukter godt:)
      Lykke i småting:)

    6. Det er lenge siden jeg har følt på den lykken. Men minnet har jeg fremdeles.
      Hos oss er det min kjære som ordner med å vaske tøy. Og vi har tørketrommel. Tøyet blir mykt og fint, men lukta finnes ikke.

      1. For meg er det stor lykke. Har tørketrommel jeg også! Men bruker den bare litt på vinteren…
        Må ha tøy ute og kjenne på denne deilige duften…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg