Lykken er: noe fargerikt å se på (4)

 

God lørdag da! jeg fortsetter med lykken er: altså ting og tang som gir glede i hverdagen og det er viktigere enn noen gang! Elsker å ha noen farger å feste blikket på! Hjemme hos meg er det mye farger! Både på klær og interiør! Det gir meg lykke! Stor lykke egentlig – det er “god mat” for synet! 

 

 

Jeg kjøpte dette bildet på Loppis for over 10 år siden! Det er digert, 90 x 90 og sterke fine farger! Ser på det hele tiden – der det henger over skjenken i stua! Jeg kom litt sent på dette markedet – like før det stengte! Dette bildet stod med motivet inn. Ingen hadde sett dette, før meg, tenker jeg. Jeg snudde det og elsket det og fikk det for kr. 30.-. Det er malt på et lerret og bare det koster veldig mye. For 10 år siden kostet et slikt lerret 600 -700. 

 

 

Jeg fant aldri ut hvem som hadde malt det! Det er en Scot, men har googlet og googlet og aldri kommet i mål! Men det som er viktig for meg er fargene. De er glade! ❤️ Jeg elsker farger og farger gjør dagen min lykkelig! 

 

Du fikk vel med deg lykken er nr. 3: Lykken er: å høre en samtale (3) det handlet om hørsel og vet dere etter det innlegget fikk jeg melding om at et firma ønsket å samarbeide mer med meg! Et seriøst firma. Hva det går utpå vet jeg ikke enda, men det handler om å skrive om hørsel. Så det ble nesten dobbel LYKKE for meg med dette innlegget i går! 

 

 

Lykken er: 

14 kommentarer
    1. Elsker å lese din serie lykken er.
      Farger, levende lys og peisild skaper mye lykke hos meg. Jeg gleder meg til å lese videre om hvilke ting du vil trekke frem.
      Som du vet har også jeg 2 høreapparat og det å kunne være deltager i en samtale med flere personer er virkelig lykke. Har ikke vært mye av det slaget siste året.

      1. Tusen takk snille deg. Så hyggelig kommentar. Det varmet mitt herte mer enn du tror. Høreapparat gjør oss mer oppegående og vi henger godt med i små samtaler! Så det gir god lykkefølelse…Alternativet er hæ og hæ og det trenger man ikke når man har hjelpemidler som er tilpasset vårt bruk. God klem til deg der nord…

    2. Herlig bilde, selv om du ikke vet hvem som laget det. Godt med farger! Gratulerer med samarbeide om hørsel. Så spennende. Gleder meg til å se hva det blir av det! Ha en finfin helg! Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk, glad i dette bildet. Gjør meg glad og lykkelig å se disse fargene.. Spennende, får se hva det kommer ut av det samarbeidet! Klem.

    3. Det var ett fargerikt og koselig bilde. Synes du var heldig med det kjøpet.
      Lykke til med samarbeid ang hørsel.

      1. Tusen takk, veldig fornøyd med dette bildet! Ja, kan bli spennende å se om det kommer noe ut av det samarbeidet! God kveld…Klem til deg.

      1. Takker – glad i det bildet der! Fine farger og ja farger er så viktig! Rødt er en flott farge til deg. Jeg er mer lilla, blå og grønn og gul og rosa tror jeg..klemmer igjen…

      1. Tusen takk – veldig gøy altså. Litt spennende…tar det som det kommer! Det er jo det jeg ønsker å være en bra fortellerstemme for oss som har problemer med det å høre på en eller annen måte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg