Lykkeberg

Jeg dro til byen i kveld og spiste litt…Mat må man ha vet dere..

 

Jeg gidder ikke styre med så mye med mat når det er sommer og sol, da er det lettere å dra til byen! 😜

 

På veien hjemover la jeg turen forbi Lykkeberg. En staslig villa..Som dere ser på plakaten, som jeg legger ved, så har det huset mange formannskapsmøter. Kan tenke meg, det har blitt noen diskusjoner her ja..

 

 

Stille og rolig nedenfor her, men det var ikke nede ved promenaden..Alt som kunne krype og gå satt ute og hygget seg…På de mest populære stedene så var det kø for å få bord ute..Ja ja, det er fredag og folk i byen, og masse hyttefolk…Penger i kassa for byens restauranter..BRA…! 

 

 

Kunst: Easy Living

8 kommentarer
    1. det var en artige kunst i gresset,alle hodene som vokser frem og opp :=)) skulle vært ute og spist middag jeg også ,men det får bli en annen dag i dag skinner solen og da blir det grilling i hagen

    2. Deilig å ta seg en bytur! Du er sååå flink til å kose deg ute sånn! Masse fin kunst der du ferdes – Fredrikstad er en super by! Klemmer til deg <3

      1. Tusen takk, ja jeg elsker bylivet…spise ute, nyte…
        Passe på når dagene er slik 🙂
        Masse kunst i byen her og artig å gå der man ikke pleier..
        God klem…:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg