Lurer på noe

 

Hei igjen, det er så mange flinke her inne og kan mye! Jeg har prøvd mange ganger å lese meg opp her på blogg og finner ikke et svar!

 

Spørsmålet er:

Hvordan kommer man seg opp til “topp 3” – alltid 3 på toppen på forsiden på blogg. Hvis jeg merker med rek… så kommer jeg bare nedover siden som vanlig. Henger ikke over der oppe! Men kommer ordet …… på bildet mitt!

Jeg ser at en helt ny blogger som kommer fra miniblogg har hatt flere innlegg der på toppen. Noen som vet?

 

DANKE:)

 

6 kommentarer
    1. Jeg vet ikke, men antar: De 3 øverste er nok alltid valgt ut fra 10 på topp-lista. For å komme opp dit må vi nok ha mange flere sidevisninger både du og jeg 😉 De har flere lesere! Reklame eller ikke på bloggen har nok ikke noe med plassering på Topp 100-lista å gjøre. Hvis vi har reklame, og merker med det, som vi må gjøre, kommer “reklame” på bildet. Det er riktig 🙂 Dette var min mening om saken….

      1. Stemmer litt kanskje det du sier. Men ser folk som ikke er på 10 på topp som har innlegg som henger der lenge. Kanskje 30 beste har mulighet..Vet ikke jeg altså! Googlet masse om det . Finner ikke ut av det.

    2. Send en mail til blogg.no- support og spør 🙂 Jeg trodde først at det var de STORE som fikk være der, men jeg lurer på om det er litt sånn shout -opplegg likevel. At de kjøper plasser?

      1. Akkurat, det er det jeg har lurt på også. Men finer ikke noe om det. Sendte mail til support jeg. Sånn Shout-opplegg som det var tidligere ja…Får se om jeg hører noe. Finner jeg det ut – så deler jeg det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg