Lunsj fra hagen

 

LUNSJ

 

Jeg har holdt på i hagen i dag, ganske ok vær. Men nå kom det gråvær og sur vind. 

 

Men jeg spiste lunsj ute, og det smakte deilig. Jeg har blåbær ved tomta mi og har vannet buskene litt så de bar bær som ble store og fine. I skogen er jo mye tørket bort. 

 

Jordbær kjøpte jeg, de var små – men søte og gode. Kjøpte de på lørdag… Jeg har masse mer blåbær her hos meg og kan plukke litt hver dag tenker jeg, blåbær er jo så godt. Veldig god og annerledes lunsj, på jobben blir det som regel brødskiver..Men har hatt fri i dag 🥰

 

Deilig med sommer med alt av vær, en sommer er ikke bare 30 grader og SOL. Da blir man bare sliten..

 

 

14 kommentarer
    1. så deilig da :=) aner ikke om blåbærene begynner å modnes hos oss,tror det er vel tidlig ,ute bøtter det ned sånn skikkelig kraftig så jeg holder meg innendørs i dag ,vasker klede og bade

      1. Takk, dette smakte nydelig. Er noe eget med norske blåbær fra skogen. Har dillet med disse i flere år og de har spredd seg og
        masse bær altså. Så godt.
        Ja, tråkig vær her også nå. Måtte kjøre en tur, for jeg dro ned til mamma med klær.
        Godt å komme hjem altså, nå blåser det.

    2. I dag er det en ordentlig deilig temperatur, og helt perfekt å sitte ute i hagen. Jeg har sittet litt ute på balkongen, etter at jeg gikk løs på balkongkassene mine og klippet bort visne blomster. Det var så mange at jeg trodde det ikke skulle bli noen igjen, men det ble det 😉 Jeg kjøpte blåbær på lørdagen, og jordbær hadde jeg fra før så det og litt vaniljeyoghurt er en fin dessert etter middagen. Ha en fortsatt fin mandag, klems 🤗

      1. Deilig med litt annet enn stekende sol, godt å gjøre andre ting enn å bare drikke vann og sitte i skyggen.
        Passer best når man er i syden.
        Her har vi masse oppgaver slik som å stelle hager og blomster. Bra du fikk ordnet.
        Kos deg masse med kvelden…Klem…🥰

    3. Er blåbær modne allerede? Det er de ikke her 🙂 Men det ser veldig godt ut 😀
      Sommer er heldigvis ikke bare 30° og sol…da blir vi slitne 😄 Begynte å regne her nå. Perfekt timing, for vi var ferdig med plen og kantklipp 😉 Ha en fin kveld. Klem ❤️

      1. Deilig med litt forskjellig vær, man har jo en del å ordne med
        og deilig å være litt inne også.

        Blåbæra var skikkelig modne og så gode, i skogen har de jo tørket bort.
        Men de hos meg er store g flotte,
        God klem og fin kveld 💜

    4. Det så veldig godt ut! Viktig å kose seg – og det er du verdens beste ambassadør for! Jeg koser meg også ekstra med mat på turen. Det blir havregrøt til frokost uansett, men lunsjen i dag var rundstykker med reker….. og middagen var også litt ekstra! God klem <3

      1. Takk, deilig å kose seg med god sommermat tenke jeg. Smaker bra..
        Dette var en god lunsj som smakte sommer, herlig.
        Deilig å gå rett ut i hagen og å plukke 🙂
        God klem og nyt kvelden på ferie..Jeg skal på jobb..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg