Lørdagsplanen

 

God lørdag der ute! Huset er vasket og ordnet, skal henge opp litt stjerner og sette en stake i vinduet senere i dag eller i morgen! Men jeg har vasket og ryddet og pusset vinduer både utvendig og innvendig! Litt forskjellige duker er byttet og litt blomster er handlet inn!

 

Men i dag er det fint og kaldt og jeg skal ut av huset. Tenker jeg har en plan med å finne et julemarked jeg har sett meg ut! Kan ikke bli helt feil det! Kjøre et stykke og så ta ferje! Ikke til Gamlebyen denne gang, og er det fint så blir det sikkert et innlegg derfra senere i kveld! 

 

 

Strikket på en et slips de siste ukene, og i går ble det ferdig. Kjøpt en liten gaveeske også som jeg legger det pent ned i – tenker det blir en koselig gave. Ingen julegave derfor kan jeg vise det her! Akkurat nå strikker jeg litt julehjerter, for de er fine å pynte gaver med og pynte litt rundt med! Jeg elsker å å dille med forskjellige ting her hjemme! ❤️ Det er veldig jul for meg….

 

Ønsker dere en fin lørdag om du er hjemme, borte eller skal på show eller konsert! Ta vare på øyeblikket og friheten og ikke ønsk deg det som har vært eller er forbi! Se hver dag med nye briller og nytt lys, vi har mye å glede oss over tenker jeg …

 

– Solliv

14 kommentarer
    1. Ja det var enda litt kaldere ute i dag, og skal man ut må man kle seg godt for ikke å fryse.
      Stilig med strikket slips, har du mønster du ser etter eller er det på frihånd.

      Ønsker deg en fin lørdag 🥰

      1. Tusen takk, veldig kaldt i dag altså. Den sure vinden også.
        Oppskrift fant jeg i en strikkebok. Men man kan sikkert finne et slips som mal og øke og
        minske slik at det blir lik et slips og strikke 1,5 meter.
        Fin kveld til deg 🙂

    2. Det slipset blir en fin gave.
      Og kos deg masse på julemarked. Nå skal jeg komme i gang med litt julebakst. Nøttetopper står først på lista.

    3. Så sant så sant😊 Vi må leve hver dag som den kommer, og få det beste ut av den. Det hørtes ut som en fin plan du har for dagen. Kos deg masse😚

    4. Så spennende med et julemarked… jeg føler på meg at du kanskje har vært på Karljohansvern i Horten, men jeg vet jo ikke….. kos deg med kvelden! Klem <3

      1. Tusen takk, dessverre ikke så langt bare her i Fredrikstad. Med ferje over til Gressvik,
        men jeg handlet en hel bærepose full….hehe!
        Kommer vel et innlegg i morgen tenker jeg. God klem til deg og nyt kvelden..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg