lørdag

 

Hei og god lørdag. Fin dag – lørdag er en dag jeg er glad i.

 

Bildet tok jeg i Kristiansand forrige helg. Synes det var lekent. Så mye å se når når man går rundt og blir kjent med en ny by. Ser og ser. Det er en følelse jeg er glad i. Det å observere. Se ting. Ikke bare gå for å gå. Nå litt kaffe her vet dere. Elsker kaffe på senga. Eller ute på trappa. Men høsten har kommet hit til Fredrikstad nå. Så deilig med kaffe inne synes jeg. Jeg skal skrive litt mer om dette tema senere i dag. Det å nyte. Det å leve. Men nå bare en liten morgenhilsen herfra. Følger meg på alt av nyheter om denne fæle hundesykdommen. Jeg selv mistet katten min for snart 3 år siden av en dødelig kattesykdom. Så jeg føler med alle som har hund i disse dager. Ta vare på vennene våre 💚

 

Kaffe er best på morgenen…

8 kommentarer

Siste innlegg