Lørdag og jeg skal i bursdag i dag

 

God lørdag! Sitter her med litt kaffe og titter på bloggen. Skal snart lese litt og klappe igjen maskinen. I går kveld dro jeg til Gamlebyen for å finne motiver til kalenderen. Så bruker litt bilder av Gamlebyen i dette innlegget også! 

 

 

Min mamma har bursdag i morgen 13. desember. Hun blir 85 år. Selskapet skulle vært hos min bror med et kombinert julebord for alle sammen! Men når vi er sammen alle mann så blir det vel 25 – 30 mennesker! Og det er ikke lovlig nå! 

 

 

Så får heller folket ha med sin egen mat og bare stikke innom en kort tur hos mamma. Noen av oss. Jeg har ikke bestilt kake eller snitter – for dette blir et rart selskap. ..Jeg stikker en tur bort i dag. Vi må verne mamma og oss selv! 

 

 

Så får vii heller ha et selskap ute til sommeren. Hvis alt går bra videre…Dra med mamma ut i skogen og feire henne der går ikke! Og vi kan ikke være en hel flokk der heller vil jeg tro!

 

 

 

Så da blir det en tur ii naturen nå i formiddag og så drar jeg mamma litt senere. Kjører innom og tar med litt kake fra et bakeri. Tror en bror kommer i dag også! Vel sånn blir det..Ikke kommet i bake-modus i år merker jeg. Men alt kan skje neste uke! Alle bildene er fra Gamlebyen og du finner flere her fra kalenderen i går! Titt innom her hvis du vil: Del 11 – Gamlebyen

 

God lørdag, vi snakkes etterpå…

10 kommentarer
    1. Litt sånn her og. pappa fyller 90 til neste helg. Men vi er og for mange til å samles. Vi har og bestemt oss for å dele opp besøket så vi kommer til forskjellige tider. Men da får kanskje jubilanten besøk i store deler av dagen. Ha en fin dag!

    2. God lørdag og god tur ute i naturen 🙂 Flotte bilder!

      Ja nå må vi værne om oss <3 klem og gratulerer til mammaen din med dagen i morgen 😀

    3. godt noen kan samles så får din mamma en fin dag alikavel ,gratulerer til henne og kos deg på ttur ut ,her får jeg 6 stk på besøk i dag og vi skal i skogen ,nå putrer en stor gryte med kjøttsuppe som skal varme etter skogsturen

    4. Flotte bilder! 😉 Bursdag er det jo uansett, og mora di blir sikkert kjempeglad for oppmerksomheten fra de nærmeste! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg