Kalender med mening – ut på tur 11 – Gamlebyen

 

God kvelden i regnet! Ja, det regner og regner..Da må man finne på ting som er vakkert! Da la jeg turen til Gamlebyen igjen. Men det regnet og stemningen blir ikke helt topp. Får ta meg en tur til ..hehe, en annen dag igjen. Beste er det tidspunktet like før det blir helt mørkt! Men nå er det mørkt hele dagen! Så da deler jeg ut litt bilder. Må dele opp litt for det blir for mange bilder for dette innlegget. 

 

 

Koselig med store juletrær synes jeg! Og masse lys ute og inne, det er hygge…

 

 

Det skinner!

 

Er det ikke fint! Det er jo ikke tvil hvor man befinner seg her! 

 

 

Kirken i Gamlebyen. Vet ikke hvordan det er med julekonserter der i år. Ingenting er jo normalt! 

 

 

Utenfor Mormors – et veldig populært lunsjsted i Fredrikstad. Kan ikke kalle det restaurant, men gode retter, salater blant annet og masse deilige kaker! 

 

 

Bilen der ødela bildet, men tar det med allikevel. Tror det var en slags konsert her på Magenta! Jeg ventet en stund, men bilen flyttet seg ikke..Tror det var spilleutstyr i bilen. 

 

 

Må sees, blir ikke det samme gjennom en mobiltelefon i regnet! 

 

 

Lun stemning i dette vinduet..

 

 

Solliv på tur 🙂 Deler litt bilder av meg selv innimellom..Vet om noen hankjønn som liker det…hehe..

 

 

Det er fint, men ikke sånn veldig kosestemning på grunn av det elendige været!

 

 

Dere ser det er vått ute…

 

 

Her måtte jeg le, dette er inn til en bar! Og det er vel ikke noen som minner deg på sprit når du skal på slike runder, men i året 2020 er ingenting normalt!

 

 

Da sier jeg bare God kveld..kommer sikkert et par innlegg til for det er mye å ta bilder av i Gamlebyen. Så bruker vel noen bilder i andre innlegg tenker jeg! Dette var luke 11 og luke 10 finner du her: tur på øya 

 

Kos deg…

 

ptr

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg