kalender med mening – ut på tur 10

 

God kveld i mørket! Kom hjem fra tur nå! I dag ble det her på Kråkerøy! Men ikke mye å ta bilder av en mørk time her på øya! Men kalenderen min er dagen og bilder for 10. desember! 

 

 

Noen venter på Nissen og noen venter på SOMMEREN!

 

 

Mose og steiner er fint synes jeg. Det er innpakning det!

 

 

Nå er jeg ajour med gavene til 3 brødre, 3 svigerinner og alle barna! Deilig å ha det i boks – skal levere i helgen tenker jeg! Det å pakke inn er jo nesten mer jobb enn å finne hva man skal gi bort! Men jeg synes det er stas å gjøre gavene fine!

 

 

Men du – det var i skauen jeg var altså…Mye rart å se og bare fantasien stopper deg her! Hm..

 

 

Forbi Klubbhuset her på Kråkerøy! Klokka var 1547! Og det er mørkt..Ikke så mye som skjedde der nå i kveld akkurat!

 

 

 

 

På Kråkerøyveien skjedde det mye. Ikke vet jeg hva som skjer, men virker som det pumpes overvann eller noe sånt. Ikke lest om det eller hørt andre nevnt noe! Og det blir kaos på veien når den ene kjørebanen blir stengt! 

 

Nå blir det noe middag her etterhvert. Lese litt og hygge meg! <3 Luke nr. 9 finner du her: Gamlebyen Så da sier jeg bare god kvelden!

 

 

Fin kveld til alle…Kos deg – stress ned!

8 kommentarer
    1. ikke like mye å ta bilder av hver dag ,iallefall ikke i mørket ,men du har no knipset noe ,jeg venter på sommeren ,men det er en stund til :=) treet sitt hull kunne fungert fint som bolig til en fugl iallefall om noen hakket ut hullet litt bedre :=) veiarbeid tar tid , vi har hatt svært mye kolonnekjøring pga tunellarbeid når vi skal til Volda ,kjedelig men sikkert nødvendig

      1. Nei her hos oss er det helt mørkt nå! Det er regn og regn og svart! Så tenkte jeg kunne likegreit vente med turen! Da det er mørkt uansett…Mye styr på veien og det blir fort kø! Jeg trenger ikke styre med det heldigvis for jeg bor før dette styret! Sommeren venter jeg alltid på, men prøver å hygge meg hver dag. Kan ikke bruke hele livet mitt på å vente på helg, på sommer, på badeliv 🙂 men får ta en dag om gangen…fin kveld videre.

        Det blir et fint hus for lille pip!

    2. Fine bilder fra en nesten mørketur! Og den fantasien vår….. ingen grenser! Deilig å være ferdig med gavene – jeg er også det – venter bare på to som skal komme i posten…! Kos deg med kvelden! Klem <3

      1. Tusen takk, helt mørkt på dagen også! Og klokka 1500 og utover er det svart…
        Ikke ferdig med gavene jeg. Men er ferdig til mine brødre og svigerinner og alle barna dems! Det ble 3 store poser fulle! Så nå er det bare resten igjen…hehe…Klem..Mine unger er jeg ikke ajour med! Venter på lønn…

    3. Jasså, det skjer da ting på Kråkerøy ser jeg. Jammen godt du følger med for oss andre! 🙂 Men så fort det blir mørkt på gråvær/regndager! Jeg gikk tur i regnet i går kveld, men i dag ble det ikke noe. Jeg hadde skritt nok fra mathandel og diverse. Snart helg! Klemsiklem:)

      1. Her skjer det masse og nå er det virkelig mørkt om dagen og kvelden ikke minst…Men ut må jeg. Ja – du er da riktig så flink! Klemmer til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg