Lørdag – frokosten

 

 

 

Lagde pudding i går kveld og lot det stå kaldt over natta! 

 

 

1/3 del av Alpro – stor boks..

 

 

2 teskjeer chiafrø…

 

Blandet godt og lot det stå over natta i kjøleskapet!

 

I dag fylte jeg på med blåbær fra hagen (plukket i dag) og norske jordbær! Kjempegodt, og jeg har tro på at dette er sundt for kroppen! Etter det jeg føler selv så er det godt for meg! Og smaken er jo bare nydelig..Kan sikkert ha litt honning over også, men det ble egentlig søtt nok med bær!

 

Frokost: Bytter jo på litt, alt fra eggerøre – havregrøt, stekt egg – kokt egg – pudding! I dag syns jeg frokosten var ekstra god! 

 

 

10 kommentarer

    1. Alpro har så mye tilsetningsstoffer at jeg kuttet det ut. Gikk over til Gresk yoghurt naturell fra Tine, har i 1 ss chiafrø, i ts knust linfrø, litt hakket valnøtt og litt melk. Oppå med bær er helt nydelig. Havregrøt med revet eple over og litt kanel. Nydelig godt det også. Hender at en dæsj med honning gjør susen. God lørdag til deg. Klem

      1. Herlig, gode oppskrifter her! Alpro synes jeg er bra! Men man må ta sine valg..Bruker også gresk yoghurt jeg – men hadde ikke det i hus i går kveld! Og jeg kjøper også laktosefri yoghurt – naturell…Prøve seg frem – feile og finne ut hva som er bra for kropp og mage!
        Ha en nydelig vakker dag – skal bøtte ned her i dag! Klemmer….❤️

        Så får komme meg av gårde før regnet!

    2. Mmm – ser innmari godt ut altså! 🙂 kanskje en ting for å få litt variasjon for meg også…. men jeg blir visst aldri lei av havregrøten (utrolig nok)…. 🙂

      1. Jeg må variere og liker vel best eggerøre på lørdag – men dette var gode smaker med blåbær og jordbær!
        Havregrøt er ok innimellom…
        God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg