Lørdag 30. desember

 

God lørdag! 

 

Atter en gang ukeslutt og lørdag!

 

Vi har vært igjennom jul og romjul og nå snart et helt nytt år! Rett og slett en ny uke og ny dag. Det er jo det dert er….Et nytt år!!!

 

Denne jula har det vært masse snø, godt skiføre og mer snø her i Fredrikstad enn på fjellet..og det kommer mer og så blir det kulde fra Sibir! Jeg har kost meg med turer hver enste dag i flott vintervær..Men nå kom glatta..Det var mildt, snø og så frost igjen..Da blir det glatt! Plutselig ikke så stas å løpe rundt og leke…

 

Men dagene blir lysere og lysere, når denne kulda fra Sibir er ferdig da håper jeg på mange pluss grader og at snøen forsvinner..Vi hadde snø til jul og nyttår og det ser ut som det blir langt i januar også! Bilen er atter igjen helt nedfrosset….Underkjølt regn og det der…

 

Så skal igjen ta med sekk og gå til butikken..Tar det som trim..Vi må jo ha noe god mat til nyttårsaften! 🎆

 

Nå skinner sola og det blir frem med brodder og ut på tur..

 

Jeg legger ved noen noen bilder av det fantastiske flotte julepapiret..Tykt, solid og med masse gull og glitter og så fine motiver! Det var helt rått…Tar vare på litt av det..Før så tok vi vare på alt og brettet det sammen og brukte det til å lage bilder av etterpå..Klippet og limet..Og av båndene lagde jeg grytelapper! 

 

Så da sier jeg GOD LØRDAG! 🩵🩵⛷

 

 

 

2 kommentarer
    1. Det har vært mye vær denne jula – og mere skal det bli! Snø vil jeg jo ikke ha, så da får vi jo det i bøtter og lass fra i morra! Jeg har gått med langpigg hver bidige tur fordi det er potetmelsnø oppå isen……….! Gjett en gang om jeg gleder meg til vår da! Men – vi krummer ryggen, vennen! – ut må vi! God klem <3

      1. God kveld vennen…Ja, nå har vi hatt snø…Fint det, men nå lengter jeg til mer sol og
        varme..Først denne kulda og så kanskje…Ut må man jo..
        Og det blir gåturer til jobben neste uke, for frem på jobb må man.
        Tar det som trim og mosjon..Men likevel så ønsker jeg meg varmere dager.
        Gode klemmer vennen… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg