Lørdag

 

Må si det er deilig..God morgen forresten. Nå nyter jeg kaffe her på senga. Det er veldig ok start synes jeg. Kaffe smaker absolutt best om morgenen. Skal pusle videre her hjemme i dag jeg. Titter en del på nettet også. Finne tips til julegaver. Orker ikke fly så mye i butikker. Liker best å vite hva jeg skal kjøpe. Kjøpe den tingen og spise noe 🙂 (liker å spise litt når jeg er i byen eller på senter) Og dra hjem. Før kunne jeg gå i mange timer og titte. Den tida er forbi! Det blir for mye støy og mas og stress. Det takler jeg ikke lenger. 

 

Skal forsøke å lage litt innlegg i dag. Vært mye stress om dagen. Så har brukt hodet mitt på andre saker enn blogg. Pluss at når jeg har gått tur i tåka, så har det ikke vært noe å ta bilder av. Det er kjipt. For bilder er en del av bloggen min. Bilder fra tur her og der…Jeg elsker bilder! Sier mye mer en 3 meter med tekst. Så sier det igjen. Jeg leser blogger som er enkle. Er det for mye fyllmasse med ord. Hopper jeg glatt over. Du får et klikk fra meg. Men orker dessverre ikke lese alt…En ting hvis det er matnyttig. Og tema-blogger. Da leser jeg. Men dere skjønner sikkert hva jeg mener…:)

 

Bildet er fra Torsnes. Bygda jeg kommer fra. Gartneriet der. Så dere NRK og været i går? Der var det bilde fra Torsnes! Kjekt 🙂

 

Nå kaffe vettu

6 kommentarer
    1. God morgen og god lørdag til deg også!

      Ja skjønner hva du mener med matnyttig eller ikke……………. jeg er også litt sånn—– for mye tekst……. faller fort av lasset 🙂 Men det spørs jo akkurat HVA det er innlegg om også da 😀

      1. God morgen…Ikke sant..Tekst må være matnyttig og ikke en haug med ord som blir fyllmasse. Jeg faller fort av lasset og åpner en God bok i stedet. Men et langt innlegg om tema som interesser meg er nyttig å få med seg 🙂 Ha en fin dag videre…Klem til deg.

    2. Liker ikke å fly i butikker jeg heller..og nå er det bare gutta jeg kjøper en liten julegave til..ved siden av penger 😊 Mest moro å ta bilder når det er sol og blå himmel.. Som deg liker jeg at blogger er lettleste..slik som din bl.a.. Ønsker deg en fin dag videre 🌟

      1. Ja, må ta det rolig. Jeg gir også penger til ungene mine. Pluss noen gaver. Og jeg kjøper til en del andre også. Men har kuttet en del på lista mi i år. Viktig med blogg som er lettlest. Det bør den være 🙂 For meg i hvertfall! Tusen takk og din blogg er super. Masse flotte kreative bilder.

      1. Takk, den urna var fin altså! Tenk så flott den hadde vært i nærheten av drivhuset ditt. Med vinter-vekster og lys 🙂
        og den hadde ikke blåst bort! Deilig det å slippe stress i desember med å fly i butikker. Dessverre må jeg gjøre det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg