Løpe hjem sa den ene Solliv – nei, sa den andre

 

Det er alltid lurt å høre på den som kommer med det beste forslaget!

 

Rett etter jobben, så var det nydelig med en alkoholfri øl og burger, chips og løkringer og salat…Mat til mange, men jeg var skrubbsulten! 

 

Noen ganger må man bare ha en haug med proteiner og karbohydrater…Andre ganger er det ok med en liten salat! I dag var det proteiner altså….Smakte veldig godt! Og så deilig å sitte ute i sola og nyte..☀︎

 

Jeg sitter nok dager og kvelder her hjemme i huset og vinteren har vært lang og denne våren er lunefull! 

 

Det er viktig å nyte livet og fine soldager! 🙂 Her scoret jeg sikkert en haug med poeng…

 

24 kommentarer
    1. De fine dagene må nytes 🤩! Fikk akutt lyst på de løkringene der, så helt fantastisk gode ut 😋

      1. Ja, man må bare hive det man har i hendene…Regn på søndag..
        Vet du, beste løkringer jeg har smakt…Så sprø og helt nydelige…:-)

      1. Tusen takk, smakte helt nydelig…Trengte det etter en litt stresset uke følte jeg.
        Det var det jeg tenkte, her datt det inn masse poeng 🙂 klemmer..

    2. Det ser veldig godt ut 😀
      Sånn jeg var da vi var på tur til Halden også… Bare måtte ha chips og hamburger 😄 Ikke så ofte jeg Må ha det akkurat ☺️

    3. Bare så vel unt på alle måter. 🤗 Det må nytes når sjansen er der. Gode tanker og god helg. Klem fra nord. 🤗

      1. Tusen takk, ja – viktig å kaste det man har i henda og springe ut og bare kose seg i slike dager!
        Helt nydelig…En riktig god helg og klem til dere nordover 🙂

    4. Helt enig!🤩
      Nyt dagene og livet så snart man kan.👌🏻🌞
      Vinteren har vært utrolig lang, så nå er det godt med vår.🌱🌸
      Nyt fredagen!🤗🤩

    5. Godt med en skikkelig burger når man er skrubbsulten! 😋 Deilig vær om dagen ☀️, og det må man passe på å nyte, for snart blir det væromslag. Yr melder nedbør fra søndag og utover, og her skal det visst komme som snø også… Ha en fin fredag! 🤗☀️

      1. Ja, dette smakte..Jeg måtte ha noe som mettet..Det trenger man en gang i blant.
        I dag blir det vel en salat tenker jeg..
        Yr melder dårlig vær her fra søndag…så må løpe ut i dag også..
        Ha en fin kveld 💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg