løksuppe

 

På mandag var det surt og kaldt. Det regnet og haglet og var skikkelig guffent. Fikk ikke varmen i meg. Så da lagde jeg løksuppe. Kjempegodt altså. Og jeg ble varm og god langt inne i kroppen. Billig er det også. Kjekt å spe på med før lønning og om det er tomt på konto også. Da må man være kreativ og lage mat som ikke koster skjorta. Mat må man jo ha hver dag. Og et varmt måltid om dagen er det alltid hjemme hos oss! <3 Mat til flere for 15 kr skal ikke undervurderes…

 

Delte oppskriften i et tidligere innlegg, du kan lese om det her:  løksuppe ala solliv

 

 

En kjekk dag videre…

 

10 kommentarer
    1. Veldig godt med løksuppe, og det varmer jo herlig også. Lenge siden jeg har spist det. Ville ikke fått mine barn til å spise det, så må nok lage det engang kun til meg selv 🙂
      Leit med så kald og guffen mai, håper det kommer seg etterhvert 🙂
      Klem ♥

      1. Veldig godt synes vi alle her hjemme…Og veldig mektig! Løk er sundt for de som har mager som tåler dette….:) klem til deg. I dag er det også surt og kaldt ute…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg