Livet er best ute….

 

God ettermiddag! Livet er best ute på tur. Helt klart og det er så masse å se og finne. Naturen gir oss gleder og blå resept på lykke! 

 

 

Bregner er noe av det fineste seg ser altså!

 

 

Tenk alt som har blitt hørt gjennom disse “ørene” – ikke lite slarv tenker jeg.

 

 

Noe som er hogd i fjellet! Romertall og det blir 4 hvis jeg ikke husker helt feil..

 

 

Og noe kan man ta med inn og lage sirup av..

 

 

Koke veldig lenge så blir det kanskje Granskuddsirup…Den som lever får se! 

 

 

 

Sukker må til…

 

Det kokes og kokes og om det ble noe får jeg vise i neste innlegg <3 

 

 

Nyt ettermiddagen – den er ung!

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Så herlige bilder,, og du høster av årets skudd. Har skjønt at sånn sirup er blitt populært. Gran vokser egentlig ikke vilt på denne siden av Polarsirkelen. Men i sin tid ble det jo plantet vanvittige mengder. Men om noen sanker skudd her.. vet jeg ikke 😀 Ha en nydelig kveld inn mot 17 mai 😀 Klem

      1. Tusen takk snille deg. Her er det masse gran og slik sirup er helse i hver dråpe…:) Kan sikkert kjøpe på helsekosten. Fin fin 17. mai til dere…klemmer.

    2. Jeg har vært ute i dag jeg også, men der var det jammen kaldt 😮 Fort inn igjen. OG her blir jeg under pleddet. I morgen også tror jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg