Livet er best ute

 

God formiddag! Jeg har trampet litt for å få noen skritt. Varmt og klamt. 8000 skritt ble det og nå blir det noe kald drikke. Isbitmaskinen produserer is til oss. Beste jeg har kjøpt noen gang.

 

Men så var det turen da. Litt rundt her på øya. Denne fine kalven var ute på tur i en grønn eng. 

 

 

Da jeg gikk bort til gjerdet ble jeg tatt i mot <3 

 

 

Halen rett ut!

 

 

Masse deilig gress – her er mat nok.

 

 

Deilig å være ute i det “fri”

 

 

Det er bra å være ku, kyr, kalv på Kråkerøy….  💚 Fint for mennesker også! Vi har det bra her…

 

Etterpå så tenker jeg at det blir en sykkeltur til stranda. For bade må jeg jo 💜

 

 

Nyt dagen …

 

 

8 kommentarer
    1. Ja, du holder på badetradisjonen 🙂 Jeg har gått til nærmeste kafe. Det styrtregnet. Koselig med dyr i nærheten 🙂 Kos deg på badetur 🙂 Klem <3

      1. Håper og tror, men regnet kom hit også….Så skal ut en tur nå etterpå…Så får vi se 🙂
        Regn og vind kom helt plutselig…Var meldt men likevel…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg