litt migrene i dag

 

Våknet med migrene og den sitter fortsatt i. Hadde håpet

en skikkelig deilig tur i naturen skulle knekke den hodepinen. Neida, sol kan trigge litt innimellom. Men skal koke meg en god kopp te og bare slappe av litt. Så får vi sats på at morgendagen blir fin! Gutta er ute og farter. De måtte få unna litt julegaver og levere julegaver! Deilig at huset er helt rolig akkurat nå. TV er av, te kommer  og sitte sånn helt rolig for meg selv! 

 

Måtte bare dele et vakkert bilde fra turen i dag. Ny tur i morgen, men det blir ikke sånn 3-timers tur det! Kalenderen har gått fort og jeg hadde gledet meg til å vise dere mange vakre bilder her fra øya. Dessverre tok regnet og tåka fra meg det…Men mitt motto er som før ut på tur hver eneste dag året rundt også på julaften. Siste luke åpnes i morgen – da er det slutt for denne gang! Håper dere som titter innom synes det har vært litt motiverende. På det nye året blir det gåskole igjen! Da trenger vi å komme oss ut på tur. Føler at det er noen sofagriser her inne. Greit det altså, men ikke hver dag <3 

 

Juleklem og God Jul…

2 kommentarer
    1. Nydelig bilde, Solveig! Håper migrene slipper fort! Her i huset er det jo ingen sofagriser, og jeg har kosa meg med julekalenderen din! Gleder meg til mere gåskole også 👌👌😘 jeg planlegger en båltur i morra også, jeg! Det blir heeeelmax! Gooood klem 😘

    2. Tusen takk, sovna sent og trykket er ikke der i dag håper jeg. Akkurat som hjernen sover på en måte og man blir kvalm..Sjekker ordentlig etter kaffen. Kaffen smaker i allefall – det gjorde den ikke i går! Finner du ikke en liten sofagris gjemt under eit pute???
      Kos deg på tur og klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg