Litt mer Fredrikstad

 

Ferjene er gratis og går jevnt og trutt hele tida…Det er som trikken! Bare at trikken ikke er gratis da..Men man kommer fra A til B og nyter en liten sjøreise i tillegg! Jeg tar en av disse når jeg skal på jobb! Ille kjekt…..

 

 

Norges beste Norges beste wienerbrød det kan vi da like! 

 

 

Jeg gikk meg en tur på stien jeg også KJERRINGTANKER SKRIVER HER Så da er vi flere…

 

 

Og her ser jeg meg tilbake på stien..

 

 

For et flott tre, piletre og det grønnes…

 

Det blir mye bilder på denne tiden av året…det er jo så vakkert..Naturen har vært ganske så naken i hele vinter…jeg liker best naturen med grønne fine kreasjoner…Det gir meg energi og masse glede! Det er godt å være ute og vandre rundt, så mye å se – så mye å nyte….Man blir glad i disse årstidene for denne variasjonen gjør at vi aldri blir lei egentlig! Vi som er glad i livet utendørs – elsker livet vårt nå 💚

 

Naturen våkner til liv -det kalles VÅR

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg