litt flere bilder fra Gamlebyen

 

Hei og God kveld i heimen. Jeg hadde jo bilder fra Gamlebyen i julekalenderen! Men her kommer noen til. Kalenderen finner du her: Del 9 

 

Bildet over her er fra Glasshytta. Jeg titter inn! Nydelig håndlaget glass <3 

 

 

Ny interiør-butikk i Gamlebyen. Her var det mye lekkert. Jeg tok en titt inne og tok bilde ut mot gata! 

 

 

Ganske så stille – men koselig å gå en tur i gatene og kikke!

 

 

Antikk og Nostalgi. Det er det virkelig, men litt stive priser!

 

 

Stille – men på helga så er det masse liv. I år er det ikke julemarked. Men butikkene er åpne 7 dager i uka!

 

 

Du og jeg og pappa får kule folk til å smile! Hel haug med ting man kanskje ikke viste at man trengte..hehe…

 

 

Nissefar hopper i høyet!

 

Da ble det Gamlebyen i dag og jeg blir aldri lei! Tusler en tur en kveld – så får med litt mer magi! Bilder kommer…

 

Men du – nyt kvelden!

 

12 kommentarer

Siste innlegg