Litt bakst og sånn

 

God kveld igjen da…jeg spiser litt 🙂 Ikke tittet på TV i dag. Vet det har vært mye å se. Jeg har bakt. Bakte havrekaker 🙂 ble gode. Egentlig bare eggedosis, havregryn, smør og bakepulver. Bare google havrekaker så finner du sikkert en haug med oppskrifter. Jeg skal se etterpå om jeg får linka til oppskriften. 

 

 

Ble veldig gode altså. Tok en til kaffen etterpå. Det ble 25 kaker ca. Skal lage en porsjon til. For de kommer til å gå unna før jul ja…

 

 

Fikk også strikket ferdig en gave og pakket inn. Viser ikke gaven i tilfelle noen kikker. Vet aldri hvem som leser bloggen min! Så da er jeg klar med gaver til bror, svigerinne med 4 barn som bor i Porsgrunn! 🙂 Deilig, ikke lett å finne på noe alltid. Men hjemmelagd er alltid fint! 

 

SOLLIV

14 kommentarer
    1. Koselig å bake litt..og disse ser veldig gode ut 🙂 Bare rydda en kjøkkenskuff i dag jeg..ikke verst det heller..hehe.. Fin julestemning på bildene her… Ha en fin kveld <3

      1. Tusen takk, kjempegode. Og kanskje litt sunne også. Havregryn er bra for kroppen. Rydde i skuffer må til. Har ryddet jeg også. Men ikke i dag. Tar en skuff i ny og ne. Litt kjedelig 🙂 Klem til deg…

      1. Hjemmelagd er best. Både gaver og kaker. Enkle kaker dette og litt sunnere enn de fleste andre kaker kanskje….Skal lage mer jeg! Enkelt <3

      1. Veldig gode…Neida, i det huset der blir det bare hjemmelagd på bror min! 🙂 Jeg sprer hjemmelagd litt rundt. Slik at alle familier får 1 eller 2 ting hjemmelagd til jul!

      1. Tusen takk, må pusle litt og litt…..Så kommer julestemningen 🙂 heim….Kjedelig med bilder da! Mange måter å få over bilder på vettu….

    2. De kakene ser så gode ut, at jeg tenker at jeg må bake slike selv også. 😉
      Hekla hjerter har jeg gjort for flere år siden, men som kurv. Har de på juletreet 🙂 Koselig med hjemmelagde julegaver. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg