litt å titte på i dag

 

God varm kveld…jeg dro ut i ettermiddag og badet. Etter jobb og så rengjøring her hjemme…Helt tom i kropp og hode..Men hjelper med et bad! 🙂

 

 

Litt å titte på i dag. Et fly trente på landing på sjøen..Ikke flyet som trente da, men sikkert noen ivrige sjeler..Litt gøy å se, men følte som flyet stupte ned i nakken på meg noen ganger…

 

 

Men vannet var nydelig og jeg badet..Hadde med litt mat og et blad også. Deilig å hygge seg. 

 

 

Før jeg dro på stranda plukket jeg inn litt reddiker fra hagen. Har sådd i noen store kar. Og det tok ikke lang tid egentlig å drive frem noen grønnsaker i denne varmen. Nye reddiker er på gang i et annet kar – så om ikke lenge kan jeg høste mer. Tenker jeg skal ta meg en skive med gulost og pynte med litt av disse her siden…Var gode…Moro å drive frem litt fra små frø man setter.. I mitt neste liv skal jeg bli gartner 🙂 

 

 

Fin fredagskveld til dere der ute <3

10 kommentarer
    1. Å småfly…. Det var drømmen en gang. Vi hadde en vikarlærer på ungdomsskolen som tok med hele klassen opp i småfly (i små grupper) to ganger. Første gang på skolens skogdag. De andre elevene gikk tur i skogen, vi fløy over skogen og så ned på de… Ble helt hekta, men det ble med strømmen.
      De redikkeme så kjempegode ut. Gøy med slikt man dyrker frem selv.

      1. Veldig artig opplevelse å se hvordan de jobbet..Har vært gøy å sett utover svaberga denne kvelden fra dette flyet ja…Moro å så litt – prøve seg frem.. 🙂

    2. Så fint med både bad og sjøfly, men det hørtes litt bråkete ut. Når det var så nærme. Fine svaberg.
      Å dyrke maten sin sjøl er ordentlig artig. Reddiken så absolutt perfekte ut.

      1. Tusen takk, bråka bra altså..Opp og ned – runde rundt…Så gikk det langt tid…Svaberg er helt herlige …gule og fine 🙂 Reddik var veldig god – artig å prøve seg litt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg