Lite folk på blogg om dagen

Hei, har dere også lagt merke til det. Lite folk her inne. Jeg titter over innlegg og bler opp og ned. Ikke mange innlegg i løpet av en dag. Scroller fort gjennom. Det er jo traverne da..de er der. (Som Solliv) sine innlegg. Men ellers lite..skjønner hva jeg jeg mener? Rett og slett få innlegg inne på siden. Har folk rømt til andre steder? Eller pauser eller noe..

Jeg synes bare hele mai har vært merkelig stille..Hva skjer lissom? Er det serier som har tatt over? Jeg ser jo aldri serier. Jeg går turer jeg..Det er min serie se..🌷

Ellers så hadde jeg tenkt meg en tur til byen å titte litt. Men så var nettbanken nede. Da ville jeg ikke dra. Jeg pleier å sette vekk penger til en mellomkonto. Liker ikke ha så mye på den konto jeg har visakortet mitt. Ikke at det er såååå mye, men liker å flytte vekk penger fra kontoen. Det er min rutine 🙂 Så da handlet jeg mat og føk innom Europris og dro hjem. Får lage meg noe pølsegryte her hjemme.

Så da sier jeg God kveld i stua ❤️

Tulipaner og Liljekonvall er vakkert…

 

 

 

13 kommentarer
    1. Fine blomster det ja 😀
      Og joda, jeg har vært borte 🙂 Har hatt noen dager helt fri fra bloggen. Men nå er jeg tilbake, og koser meg med det.
      Blir litt blogglesing, men ikke så himmla mange kommentarer foreløpig. Er litt kaldt å sitte her i kjelleren og lese blogg, så da nøyer jeg meg med lesing, og å skrive i egen blogg. Håper å få ny bærbar om ikke lenge, det blir lettere da 🙂

      1. Hei. Ja jeg vet.. Du har hatt ferie.. Men alke de andre. Er jo nesten ikke mer enn 30 innlegg fra morgen og til nå. Lite synes jeg… Pleier jo å være en hel drøss.. Ja fine disse blomstene… Har lest de 2 innlegg fra deg i dag.. Kommenterer nå etterpå… 😀 Ha en vakker kveld….

    2. Hei. Ja jeg vet.. Du har hatt ferie.. Men alke de andre. Er jo nesten ikke mer enn 30 innlegg fra morgen og til nå. Lite synes jeg… Pleier jo å være en hel drøss.. Ja fine disse blomstene… Har lest de 2 innlegg fra deg i dag.. Kommenterer nå etterpå… 😀 Ha en vakker kveld….

    3. god kvelden.Joda det er litt stillere enn vanloig her inne,har merket det jeg også,jeg prøver å skrive litt hver dag,men har litt vonde dager for tiden,da får en vonde tanker også og da er det neimen ikke lett å skrive hyggelige blogginnlegg,men det blir vel bedre dager,det bruker å bli det :=) så håper jeg att min dag er litt bedre i morgen :=)

      1. Takk. Ja litt uvanlig stille synes jeg. Tidligere synes jeg mandag var en stille dag her inne. Men nå alle dager.. Rett og slett lite innlegg fra folk. Jeg tror det er serietid. Da blir folk opptatt med det. Du er da flinke lager mange flotte innlegg hver dag synes jeg. Men det er alle de andre.. Hvor er Dem.. Ønsker deg God bedring… Klem fra meg 😀og ha en fin kveld.. ❤️🍒

    4. Jeg synes bloggingen til mange går i rykk og napp. Og jeg prøver noen ganger å finne ut hva det er som gjør det.. Noen ganger tenker jeg at DÅRLIG vær skulle gjøre at folk ble inne og blogget, og at det ble mange innlegg til folk og mye kommentarer rundt omkring. Men jeg har oppdaget at det er ikke sånn.. Folk går da i dvale, depper og har ingenting å skrive om. Når det er høytider, som jeg trodde folk ville forsvinne, da popper de opp igjen og har plutselig mega-mye på hjertet. Jeg har alltid noe å skrive om, og alltid i alle fall LYST å skrive, lese og kommentere 😀 Men jeg har sett samme som deg. Til uka er de på plass igjen, i bunadstasen 😀

      1. Ja sikkert inne på noe det.. Det er jo knapt innlegg her inne… Men det kommer sikkert som du sier… Med bunaden 😀alltid på noe å skrive om her inne synes jeg… Men jeg orker ikke for mange innlegg.. Da henger jeg med 😀🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg