lilla til advent

 

Det ble kvelden..

 

Hjemme fra jobb og byen! Gikk fra jobben i industrien, så ferje og så gjennom byen! Hadde sett meg ut en gave i hodet og da gjør jeg det med samme, shopper! Om jeg kommer hjem klokka 1700 eller 1800 spiller ingen rolle for meg! Dagen er på en måte ødelagt allikevel, blir bare å slappe av litt med data og TV så er kvelden over. Nesten 14.000 skritt på to turer i dag så kveldsturen dropper jeg. Skal lage meg noe mat og se litt nyheter etterhvert! Lese litt aviser må jeg også gjøre…

 

Var innom et par butikker også utenom den butikken jeg shoppet gaven i, det kan jeg jo skriive om i neste innlegg tenker jeg! 

 

Var det ikke flott motiv? Dette fanget jeg da jeg gikk til ferja i går etter jobben! Himmelen stod i brann flere steder, men før solen forsvant helt, så ble det forvandling og naturen farget seg LILLA! Syntes det var så vakkert! Her har jeg tent lilla lys i kveld, kjøpte meg et lilla duftlys også i dag! Får håpe det ikke ikke lukter altfor sterkt….

 

Det øyeblikket…

18 kommentarer

Siste innlegg