Liker du Kreta?

 

God pinse! 

 

Her er sol og sommer så deilig, skal gå meg en tur etterhvert og pakke sekk! Kanskje blir det et bad, hvem vet? Bildet over er fra Kreta i 2019. Etter det så har jeg ikke vært på Kreta..Elsker denne øya, maten og havet og menneskene her..Blir nok ikke Kreta i år heller tror jeg, men vi sparer slik at det kanskje blir noen flere uker til neste år 💙 Men jeg følger denne bloggen: Se nedenfor på den blå linken!

 

KRETAHALVORSEN De blogger fra miniblogg og jeg håper de snart kommer over! Slik at man kan kommentere. De bor fremdeles i Norge, men på sikt har de nok ønske om å flytte til Kreta. Slik jeg forstår så har de bil og leilighet og kjenner samfunnet der nede og har mange venner der.

 

De gjør også god nytte for seg ved å hjelpe hjemløse katter, som det dessverre er en del av på Kreta! Men bloggen handler ikke bare om det, men selve livet..livsnytere..elsker å spise ute og være sosiale! Så man blir kjent med mange flotte steder altså og når jeg leser så tenker jeg: Dit skal jeg spise ved neste anledning! Anbefaler å ta titt og de har også en facebookside, som de linker til..Gå inn og lik dem da vel! Nå har jeg fått kontakt med dem via Facebook og det jubler jeg for! 

 

💙 K 💙 R 💙 E 💙 T 💙 A 💙

8 kommentarer
    1. Der har vi vært en gang, flotte minner. Men vi er elendige sydenfarere, så det spørs om det blir flere turer på oss. 🤗 ha flotte fridager der du vandrer. 🤗 klem

      1. Tusen takk, skal aldri si aldri – plutselig er dere på tur!
        Kreta er flott og bra dere har gode minner! <3
        Vandret i dag også, så lager et innlegg senere…Klem…

    2. Har vært der en gang..kjempefint der ! Men var hetebølge den gangen..så måtte stort sett ligge i vannet hele tida..hehe.. Fin helg videre til deg <3

      1. Kan bli hett på Kreta, men som regel lufter det bra der da..Liker meg veldig godt
        rundt ved Platanias på Kreta! 🙂 God helg, klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg