Leva livet

 

Det har blitt torsdag og jeg har tatt kveld…Ikke at jeg har gjort så mye mer hjemme etter jobben. Men gått et par turer. Det er jo nydelig ute på kvelden i disse dager..Fint og mildt – deilig å være ute, selv om det blir ganske så fort mørkt…Er man ikke på tur da så er det jo bare å komme seg inn og lukke dører for kvelden.

 

Etter jobben i deg dro jeg innom en matbutikk i byen og kjøpte meg en slik salat man plukker selv. Det smakte nydelig..

 

Dagene går når man er på jobb, ikke stort mye man rekker av gjøremål egentlig..Men man får bare leva livet så godt man kan. Sånn er jo livet for mange…Jeg tenker på de som har 2 -3 jobber om dagen/natta for å greie å leve livet, med å ha penger nok til å ha et liv i disse dyrtider. Og holde hodet over vannet…Fy fader det må være tøft altså. 

 

Man tenker jo sitt – er det meningen med livet å holde på å slite seg i hjel..Aldri får nok hvile, aldri få nok søvn..Det er trist å tenke på! ❤️❤️ På helsa løs ❤️❤️

 

Ta vare på deg selv! 

 

12 kommentarer
      1. Det må snart skje et under. Norge har milliarder på milliarder på bok. Så det er viljen til de som styrer. De skjønner ikke vanlige folk. De ser bare seg selv… ❤️Og sin egen fornue. Trist.

          1. Ja, de gjør nok det. Viktig det å være stor kar utad. Noen ganger må de snu speilet og titte litt på vanlige mennesker i sitt eget land.

    1. Ja, det er trist å tenke på! Jeg hadde det sånn lens ungane var små…. og jeg har fortsatt to jobber….! Men …. jeg skal klare meg forholdsvis bra! Stakkars veldig mange 😭😭❤️klem….

      1. Det er trist å tenke på, folk sliter med flere jobber og da bør det ringe noen bjeller
        der ute for de som styrer…Det er greit å jobbe, men kroppen og hodet må ha hvile..
        Du stod på og var flink, du må være stolt av alt du greide, men det er jo ikke slik man
        kan holde på hele livet. Det er nok nå…Nå må det bli litt mer normale tider snart. Man blir lei.. ❤️ God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg