Lett lys og tung på en gang…

Hei.. Da ble det kvelden. Skal ta meg litt mat. Te og dratt frem noen blader å titte på. Har sett litt tv. Hageprogram. Koselig. Folk er flinke.. Men kan bli litt mye noen ganger. Kan ikke ha for mye greier jeg. For jeg bruker jo mye av tiden min på å gå tur 😀og rekker ikke alt. Men litt hage er flott. Men ikke altfor mye og for mye dill… Plukke av blader på trærne og sånn. Nei. Er for mye. Men jeg tittet ut og skyer er også vakre.. Litt mørk og litt lys… På en gang 😀Vakkert..

1
2
3
10 kommentarer
    1. så vakker kveld hos deg da :=) jeg såg også hagen min,det var en fin hage,men enige med deg,det var vel mye der,kan nesten ikke reise bort når så masse må stellast,jeg prøver å gjøre om min hage til en enklere hage som ikke krever masse luking,for min gamle svigermor sin del beholder jeg noen stauder,men dei forsvinner litt etter litt ,ja for stauder krever arbeid og luking,busker og trær er velsignet enkle,særlig vintergrønne hi hi og rhododendron ,mest slikt som blir hos meg,noen sommerblomstrande buske har jeg ,men dei trenger heller ikke masse stell,så prøver jeg å holde plenen åpen så det er lett å slå for mannen min ,plantene får utkantene og linjene rundt drivhuset :=)

      1. Høres ut som en fin plan. Jeg elsker hage jeg.. Men ikke være sånn at jeg mister friheten min. Må ordne seg selv.. Hagen din virker praktisk og flott. Ingen stauder her heller.. Bare noen få som jeg har holdt liv i.. Men de fleste har blitt borte… Mye styr.. Og luke og sånt.. Nei. Det orker jeg ikke mye av. Hagen i går ble litt voldsom for meg.. Men han virket litt manisk… 😀

    2. Ja jeg er enig med deg…før styra jeg fælt i hagen..men nå orker jeg ikke…OG vi reiser jo mye bort med bobil..så da dør jo planter og dill/dall…Men vi kjøpte oss to nye gode stoler nå..DE gleder vi oss til å kose oss i….Flotte bilder og ja..skyer er flott motiv!

      1. Ikke sant.. Hage er hyggelig. Men jeg må ha frihet. Så må være planter og slikt som klarer seg litt. Jeg liker å være litt på farta innimellom 😀dere koser dere på bobiltur… Herlig 😀🍏

    3. Så fine bilder! Nei – jeg kan heller ikke ha noe dill med hagen – er altfor mye på farta….. hadde stryki med ganske raskt om jeg hadde hatt møe planter her… klem <3

      1. Tusen takk. Har masse busker og sånn jeg. De klarer seg.. Men ikke for mye stauder og annet dill dall. Sommerblomster i krukker er enkelt. De ordner seg selv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg