lesehest

 

I går kveld ble jeg ferdig med denne boka. Nesten 800 sider ble lest over mange dager. Jeg leser ikke fort eller mye om dagen. Det blir noen sider hver kveld – rekker ikke mer. Lese på dagen gjør jeg ikke og lese på morgenen rekker jeg heller ikke. Da er det kaffe og blogg og ut den døra! 

 

Forfatter Lucinda Riley – bok “Solsøsteren”. Er en serie tror jeg, men trenger ikke lese alle. Alle bøkene har  sin egen historie. Boka var veldig spennende og inneholdt alt det en roman bør inneholde. Men for meg er bøker på 200 – 300 sider bedre. Jeg blir litt utmattet å vite at jeg skal pløye gjennom så mange sider. Men fikk boka av sønnen min i sommer. Så det var bare å lese i vei. Men denne boka kunne man jo ikke ha med ut i en strandbag, for tungt å bære på..

 

2 historer som flettet seg i hverandre og ble til en. Jeg liker egentlig ikke det, for det blir litt rotete å lese noen ganger. Men her hadde forfatteren gjort en god jobb! Og ikke altfor mange personer å forholde seg til og et godt flytende språk er viktig for meg! Hvis ikke gir jeg opp..Men flott og fengende historie med dybde! Og mye humor…Så glad jeg at jeg begynte og fikk lest ut denne boka. Men orker nok ikke lese om alle de 7 søstrene i denne serien! Men har ingen flere i denne serien heller da..Nå skal jeg begynne på en bok jeg kjøpte meg i Oslo på lørdag. Det blir et annet innlegg! 🙂 

 

God bok!

8 kommentarer
    1. Takker for tipset 🙂 Jeg har perioder hvor jeg leser. Da jeg lå på sykehuset pløyde jeg nr.1 av Calendar Girl boken, og nå har jeg begynt på bok nummer 2. Jeg har blitt mer og mer glad i å lese med årene. Det å forsvinne inn i skrevne ordenes verden er magi 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk, ikke sant – det er stas å lese og glede seg til å fortsette på den fortellingen i boken. Du lager bilder i hodet og det er viktig tror jeg. God kveld og kos deg…klem..

      1. I perioder her også..Av og på..Og boka må fenge ganske tidlig….Hvis ikke gir jeg opp og begynner på en ny bok! Kjedelige bøker gidder jeg ikke bruke tida mi på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg