Lengsel

 

God kveld, bildet er fra tur nr. 3 i dag..Jeg gikk til elva – der elv møter sjø…Fint! 

 

Man blir bergtatt av vann, jeg blir det. Men føler også en lengsel etter noe, livet som kom og gikk. Hytta som er der ute i det blå..utdannelsen man skulle tatt og vært mer på..Lengsel etter mennesker som ikke er mer, min pappa 💙 og min bestefar…faren til mamma 💙 Det var to mennesker jeg var veldig glad i..Lengsel etter å gjøre noe mer ut av livet mitt, ikke bare la det surre rundt dag etter dag…De samme greiene…jobb jobb jobb og fri og sånn går det…prøve å lage seg gode dager både her og der! 

 

Tankene vandrer når man står sånn – ser ut i evigheten! At hele livet en lengsel…Ikke godt å si, men det er en del av det å være menneske tenker jeg 💙 Det er godt man har tanker tenker jeg, da har man på en måte noe å strekke seg etter…Man fyller på tanken, med noe…”drivstoff”..

 

Det gode liv, føler jo mange ganger at jeg lever det gode liv…stor frihet i livet og mye fri fra jobben, men noen ganger må man stokke litt på kortstokken og spille litt poker også! Kanskje….Satse, tørre, gjøre det! 

 

Strekke seg etter noe 🥰

20 kommentarer

Siste innlegg