Lei solbriller? – les en bok

 

God søndag…Litt sånn ryddedag her i heimen i dag. Må til, det man ikke bruker selv kan kanskje andre få brukt for.. Men skal etter hvert gå meg en tur. Få i gang kroppen. 

 

Jeg har masse bøker som jeg burde lest, men man blir alltid nysgjerrig på bøker man ser og leser om..

 

Den øverste her er slike bøker jeg liker å lese, for de engasjer alltid synes jeg..Man må bare lese en side til og til..Får bra omtale, men tar tid å komme inn i handlingen. Sånt er jeg ikke glad i, for jeg blir litt for fort rastløs og en bok bør engasjere fra begynnelsen i mitt hode..Så den har jeg ikke kjøpt. Men finnes til 99.- i bokhandelen eller på Extra til to bøker for 169.-. Så kan hende jeg tar med meg et par derfra en dag. Var flere å velge i..

 

Denne boka nedenfor blir roset opp i skyene..

 

Så den bestilte jeg fra Ark og får den i postkassa vil jeg tro..Kunne jo kjøpt den på Norli i går, men ville hjem å lese meg litt opp og ikke bare raske med meg på impuls.. 🥰 Forfatteren er veldig populær og skriver godt. 

 

Så kanskje jeg får i gang leselysten …Det er jo lov å håpe!

 

8 kommentarer
    1. Min leselyst lå brakk i flere år inntil to bøker fenget meg. Skammens mødre og Tatt av sviket. Skrevet av Anita Østerbø. Handlingen tar for seg de ugifte mødre på 1950 tallet som fikk barn. Enten beholdt de ungen, eller plasserte i barnehjem, eller adoptert bort. Dette var i Bergen. Jeg selv ble født i 55 og adoptert bort 4 dager gammel. Min biologiske mor var 16 år. Det er sterke historier som gav meg leselysten tilbake. Nå holder jeg på å lese Frihetens øyeblikk av Abida Raja. Jeg anbefaler deg de to første bøkene jeg nevnte de gir leselyst. Klemsiklem

      1. Tusen takk, jeg skal notere meg disse bøkene. Det må litt drahjelp til, jeg finner ingen motivasjon av de jeg har føler
        jeg. Men det er ikke bøker som mangler, det er meg det står på. Jeg må få litt indre ro..Det må jeg ha.
        Plutselig kommer den tilbake. Sterk historie hos deg også..
        Kos deg med lesing og nyt kvelden…God klem.. 💜

    2. Det står alt for mange bøker i bokhyllene mine også, som jeg burde ha lest… Jeg burde jo ikke kjøpe flere innen jeg har fått lest noen av de jeg har, men klarer jo ikke å la være. Akkurat nå leser jeg en bok på engelsk av Richard Osman som heter The Thursday murder club. Har lest den før, men følte jeg måtte lese den om igjen da det fikk litt for fort første gangen. Sommeren er en fin tid å lese på 😉 Ønsker deg en fin søndag, klem 🤗

      1. Tusen takk, ja flott tid å lese. Mangler ikke på bøker her hos meg, men jeg mangler gløden.
        Så da må jeg ha drahjelp til bøker som fenger og gir meg puff.
        Høres ut som du har masse å lese på, koselig..
        Nyt dagen, klem 🥰

    3. Jeg leser og leser, hehe….! Skikkelig bokorm for tida, og er innom biblioteket annenhver uke ca. Koser meg med det! 🙂 denne nederste boka ser ut til å være helt etter mitt hjerte – så kanskje jeg skal kjøpe den? 🙂 klemmer

      1. Du er driftig, jeg må ned i dypet og finne den indre roen.
        Moro å lese, men det må fenge..Kjedelige bøker blir jeg lei..fort..hehe..
        Denne boka har fått masse skryt..Og alle elsker den forfatteren. 🙂 God klem…

    4. Har ikke lest noen av de bøkene. Men jeg leser sakte men sikkert meg gjennom haugen med uleste bøker – eller den vokser fortere enn jeg klarer å lese da – eller leser da. Jeg ville jo klart å lese raskere, men det er så mye annet å fylle tiden med.

      1. Her er plenty med uleste bøker. Men noen ganger må man få tilbake lysten og da kanskje det hjelper med en slik bok som jeg legger ved på det siste bildet.
        Hektiske dager her hos meg, beste tiden å lese på for meg er ute på stranda eller på en togtur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg