latskapen lenge leve

 

God ettermiddag i solen. Nå skyer det forresten til. Skal komme snø i morgen…hjelpes…Liker ikke snø, eller sludd eller slaps eller noe sånt. Liker regn. Da vet man hva man får! Og kan kle seg etter det! 🙂 Siden det er meldt snø og sånn i morgen. Så tok jeg meg en tur til byen etter jobben. Tittet på Mammut-salget for å se hva dem hadde der. Og flinke meg, kjøpte ingenting. Hadde det vært for 2 år siden så hadde jeg sikkert kjøpt 4-5 bøker så det er sagt. Men jeg kjøper bare det jeg brenner for jeg nå. Ikke noe annet. 

 

 

Så stakk heller innom Kaffebrenneriet og kjøpte meg et rundstykke og en kopp te. Der kom latheten inn…hehe…Ikke gidde å lage seg en kopp te her hjemme! Neida, Lov å hygge seg på en mandag! 🙂

 

 

Så da er jeg hjemme igjen. Får titte over posten og litt data! Litt jobbrelaterte dokumenter jeg dro med hjem. Ja, nok å gjøre <3 Så blir det vel en tur til senere. Men er innafor med skrittmengden i dag. Deilig det…Noen veldig prosjekter her hjemme i kveld gidder jeg ikke. Tøy fra mamma som jeg tok med til vask! Går ingen steder tror jeg…

 

 

Frykten for å bli elsket handler om frykten for å bli avvist.

12 kommentarer
    1. Ja, nå blir det spennende hva vi får i morgen! Snø er hvitt da og det blir lyst! Men det er ikke gøy om vi må ut å kjøre. Kos deg i kvelden. Her blir det litt strikking nå. Klemsiklem 🙂

    2. Ikke latskap det der vel… man skal ha sine dager som man føler det 😀 Lykke til med snøen.. tenker det ikke er noe langvarige greier… det er det her 😀

      1. Viktig å kose seg og være ute blant andre mennesker helt klart…<3 Snø er ikke langvarig håper jeg og håper den ikke kommer i det hele tatt….

    3. Kjempefine og koselige bilder 🙂 Av og til er det godt å ta et enkelt og lettvint valg.

      Det kom snø hos oss i natt, og det var tendenser til snøkaos på veiene. Meldt kaldere noen dager nå.

      Jeg er som deg at jeg liker ikke snø og kulde, men som du skriver må man bare kle seg.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg