Late bloggere kommer ikke til toppen….

 

God ettermiddag, føler at jeg er litt der nå!

 

Late bloggere kommer ikke til toppen! Nei, skal man henge med på blogg så må man lage innlegg og helst flere, og også jevnt utover dagen! Jeg er for lat til å sitte å lage tre innlegg hver kveld for å ha dett klart til neste dag! Det makter jeg ikke! 

 

Men blir sånn når man jobber, man spyr litt av å sitte å trykke på dette tastaturet når man endelig er hjemme også! Så da daler bloggen ned i skjul…

 

Det er ingen stor krise altså, men poenget mitt er man må være flink og dyktig for å henge med blant de 20 på topp! 🙂 Kall meg gjerne lat, men sola skinner og hagen roper og enda flere turer ut roper igjen! Man må dele seg opp og jeg er ikke dyktig til å blogge fra telefon, det blir for smått! Hvis ikke kunne man jo blogget på ferja, på kaffebaren på pauserommet etc etc..Men jeg må sitte ved maskinen jeg, er litt traust der! Men du 

 

blogg er bare blogg og SOOOOOLA skinner!

22 kommentarer
    1. Enig med Kari, det er noe med at å bare sitte med den bloggen krever for mye tid. Man må LEVE litt også liksom. Og jeg rekker ikke begge deler innimellom. SÅ…da blir det ingen topp på meg, og det får så være 🙂

      1. Ja, ikke alle dager man rekker å være på!
        For det er mye å følge opp med kommentarer og slikt! 🙂
        Og man bør produsere noen innlegg hvis man vil holde seg på topp, er man kjent så
        holder det sikkert med et innlegg..Men man er jo ikke der! <3 klem…

    2. Ja, sånn er det!🤗
      Finværet må man nyte mens det er der og det blir vanskelig å spy ut masse innlegg i løpet av dagen når man er på farten. Jeg må også blogge fra PC, ellers blir det smått og knotete. Livet må leves mens man kan.🤗Ha en riktig fin vårkveld!🌱🤗

      1. Tusen takk, nei – man rekker ikke over alt på dagen …
        Men de dagene jeg ikke jobber så går det lettere! Men det bør jo være litt innhold også da..
        Ikke bare 20 bilder eller 1 bilde og 5 ord! Hehe….

    3. Hihi, jeg blogger jo kun fra mobilen – enkelt og greit – der har jeg bildene, og jeg har alltid gjort det! Men jeg lager mine to innlegg kvelden i forveien – syns det er best! Nå er jeg jo innafor topp 40 stort sett, så det syns jeg er moro! Men uansett – mye annet vi har lyst til å gjøre også no – uuuut på tur! Men det blir mye bra bilder og blogginnlegg av det au! 🙂 klem

      1. Ja, du er flink med mobilen. Blir for smått for meg. Det greier jeg ikke…
        Ja, blir fine bilder og herlig blogginnlegg av turer altså…Det er jeg helt enig i…Hold ut og stå på slik du gjør, plutselig så er du på topp 20! Klem til deg…

    4. Merker det sjøl også, ja.. om man slakker av bare bittelitt, så ryker man kjapt nedover. Jeg er jo heldig som klarer å blogge på telefonen også – men veit at når jeg er ute på turer, er det skrekkelig vanskelig å skulle prøve å henge med i bloggverden samtidig som man skal nyte livet. Det går bare rett og slett ikke for meg, altså..🤔😊

      1. Ikke sant, det krever ganske mye hvis man skal leve et liv og det bør man jo…
        Er man ikke på hugget fra kl. 0700 så faller man ned som en sten!
        Det fra telefonen bør jeg jo lære meg..men synes det er så smått altså! Klem…

        1. Klokken 07:00, hadde jeg bare fungert til å gjøre noe som helst da, nei.. greit med mobil, da kan man blogge når man likevel er fanget inne på vaskeriet, på bussen, toget.. mobilene er jo svære som tv-skjermer i dag jo..

          1. Ja, ikke sant…det er når man har ledig tid som det er kjekt å blogge …særlig slik ventetid hvor man
            bare sitter og glaner! Store skjermer er bra….hehe…Så får snart komme i gang!
            Gooooood morgen 🙂

    5. I går hadde jeg 4 innlegg, og det ble bare sånn. Men det orker jeg ikke hver dag nei. Men da var jeg plutselig oppe på lista igjen, og det er artig det, men stresser ikke med det. Detter fort ned igjen 😉
      Mens noen kan blogge 1 innlegg om dagen og holder seg oppe over de 20, og andre ikke kommer dit med 4 innlegg, så er det noe med hva man blogger om også. Skjønner jo det, men jeg fortsetter slik jeg gjør jeg.
      Det passer meg best. 🙂

      1. Ja, ikke sant …Får blogge når man har tid og ork..
        Det handler om å finne lesere og dem må du jakte på utenfor blogg! 🙂
        Dersom man vil komme høyt uten å produsere alt for mange innlegg.
        For min del liker jeg best et innlegg om dagen, men det holder ikke til topplassering!
        4 innlegg er mye, man skal svare på alle kommentarene og det tar lenger tid enn å skrive et innlegg nesten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg