Last Christmas

 

God kveld, en liten tur innom. Var en tur på kino i KVELD. Veldig ok å se en film. Det er ikke hvert år…haha…:) Men kom meg på kino og satt og så på film i to timer. Spiste ikke godteri eller popcorn eller noe…Trenger ikke alltid det synes jeg. Men folk koser seg med store godteposer. Jeg ser jo aldri på tv eller film så har ikke dette innarbeidet…:)

 

Men en flott film til ettertanke….Virkelig! Litt sånn enkel innimellom. Men mye bra. Så angrer ikke. og man fikk faktisk en fin følelse da man gikk ut av salen….Last Christmas…..sang hodet mitt <3

 

 

NYT SØNDAGSKVELDEN VIDERE

6 kommentarer
      1. Koselig det. En stund siden jeg har vært. Passer lissom aldri med klokkeslettet synes. Men i går klaffet det. Kl. 1900 på en søndag var perfekt. Ta med deg Ivar og snurr film…Men advarer deg….litt trist altså!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg