lady in red

 

God kveld…Rød badedrakt altså..Men dårlig med helfigur…haha…Greie seg med et par stropper. Dro ut og bada en tur etter jobben i dag. Deilig, men vannet var plutselig en del kaldere enn på fredag. Det har jo regnet i 2-3 dager nå…Men akkurat nå skinner sola og det ser helt greit ut ute..

 

Spiste middag etterpå – “kokken” fra Oslo lagde maten i dag. 

 

 

Han lagde røstipoteter, brokkolisalat og svin surret med bacon…Smakte bra det, selv om jeg ikke spiser altfor mye kjøtt. Så spiste jeg et stykke. Men er kjøttet mørt og godt stekt så kan jeg like det altså..Kjøttet her var det ingenting i veien med..så det er sagt..

 

 

På vei til stranda så var det en skikkelig fin åker. Gul og gild…Flott. Er det ikke Raps det det heter..Fint var det! 🙂

 

Dagen på hell igjen snart..slappe av litt her i sofaen. Må la det tørke opp i hagen før jeg jobber der igjen..

 

Ja, da er det å prøve å finne roen i kveld …også!

14 kommentarer
    1. deilig å ta på badetøy,her fikk vi ikke så mye sol i dag og kjølig vind til kvelden,men det har vært tørt og uten regn da ,alikavel kjølig mot det vi har hatt så jeg dro på meg langbukser utpå dagen i dag :=)
      kjøtt er godt men ikke hver dag da ,akkurat nå savner jeg helt fersk fisk :=)

      1. Liker best fisk jeg også…Det er så deilig – helt fersk fisk hadde smakt. Mye makrell her hos oss om dagen. Ikke fisket jeg..Og så dårlig vær i helgen. Hvis ikke hadde nok eldste sønn tatt seg en fisketur…Blir fort kjølig, nå er det litt bedre her ..for nok regn nå..

    2. Herlig dag det der. Bad, god mat og flott åker. Og jammen var den flott og. Tror ikke jeg har sett en sånn før 🙂
      Fine opplevelser dette 🙂
      Klem ♥

      1. Tusen takk, disse åkrene er virkelig flotte. Skal ta noen flere bilder…Her var det bare for å vise frem det gule…Ble en fin dag 🙂 klem…

    3. Sommerlig og fin i rødt..:) Bada sist på lørdag, i sjøen da var det deilig..men har jo regna etter det..men nå kommer visst sola og varmen igjen 🙂 Deilig mat du fikk servert..og vakkert på vei til stranda..<3<3

    4. Fikk smettet innom deg.. litt for sent før midnatt.. men skitt au… stresser på litt her.. en del som skal gjøres før vi tar tre uker i Lofoten.. 🙂 Men det går bra. 🙂 Ha en flott tirsdag.. ser ut til at det ikke blir 30 + i mårra her.. kjenner det på lufta.. Klem 🙂

      1. God morgen…Tenk at dere skal på 3 uker ferie…høres nydelig ut. Men som du sier da må man stå på litt før man drar. Sånn er det bare…Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde 3 uker ferie og bare slappet av et sted..klem… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg