La oss få “kjerringtanter” til topps

 

God ettermiddag i snøen! Det snør og snør…

 

Ikke noe jeg liker akkurat! Men du Kjerringa vil til topps – la oss hjelpe henne! Alle dere der ute som blogger og heier på kjerringa…Hjelp ho frem da vel! “Kjerringtanter – jeg kaller ho for det jeg! Vet ikke hvorfor...Kjerring + tante = flotte ord begge to…Tante for meg er såååå positivt. Mamma hadde 8 søsken. 7 søstre og 1 bror! Nå er er alle borte, men jeg var så utrolig glad i alle tantene mine på min mors side. Hadde veldig god kontakt med alle! Noen bodde i Oslo og noen bodde her i Fredrikstad og Moss! Ingeborg, Emmy, Margit, Mary, Ellen, Tulla, Solveig = 7 flotte kjerringer og tanter! Og min mamma heter LIV.

 

Opp og frem skal KJERRINGA. I dag er hun helt nede på 14 plass. Hun liker seg ikke der! Selv om 14 plass er bare en plass en annen kunne drømme om!!!

 

KJERRINGTANKER – her finner du henne: KJERRINGTANKER klikk på det blå og du kommer til himmelen! Verdens beste blogg!

 

 

Jeg oppfordrer alle mine venner til å lage et innlegg om kjerringa! Ser vi ho høyere enn nr. 14 i morgen??? JEPP, det kommer an på deg!

8 kommentarer
    1. Vet ikke om hun likte seg så veldig godt oppe i toppen.
      Men har skjønt at hun gjerne vil lenger opp nå.
      Hun er en av de jeg leser i tillegg til din, + ett par andre.

      1. Ja, fin blogg. Hun vil jo litt oppover. Men det blåste bra der oppe sa hun…hehe…Så vi får se da..Kanskje 7-8 plass er best! Da er man med, men ikke helt synlig…Fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg