l i l l a

 

God kveld…tusla meg en tur til byen i dag. I en park i byen så var det så masse fine lilla blomster. Jeg måtte ta bilde av disse. Jeg mener det er Allium, en prydløk.

 

Domkirketårnet på snei…hehe..

 

 

Store og flotte!

 

 

💜

 

 

Til venstre – tidligere bankbygg.

 

Til høyre Rådhuset her i byen. Fronten er servicetorget i Fredrikstad kommune. Og kinoen…….. 🙂  bak der. Og kontorer på toppen.

 

 

Neste år har jeg lyst på slike i min hage..Men krever kanskje litt god jord og store bed. Jeg har jo ikke det. Her er det jo egentlig en del fjell og ikke tykke lag med jord..Så får lese meg opp litt. At det er en vakker plante det kan man ikke komme bort fra..Men men det er lov å lese om og drømme om en Allium eller to i hagen 💜

 

 

Fin fin kveld videre…

 

8 kommentarer
      1. Veldig vakre…Så synd de ikke kom opp og frem da. Gror nok ikke her hos meg
        heller. Men jeg skal forsøke med en pose kanskje….Får lese meg opp litt… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg