kvister fra hagen

 

Kvister fra hagen <3 Det er tidlig altså. Tar jo alltid inn disse kvistene på våren. Blir gule flotte blomster. Men at de blomstrer sammen med julestjerna er nytt for meg! Så fin blanding da…Den røde julestjerna har jeg kasta! Den var pjuskete! 

Koselig at det lyser opp litt inne altså. For nå har det vært mørkt og grått noen dager igjen. Og masse regn…Vært på jobb. Lange dager for det er sykdom og da må man steppe inn. Men har blitt lovet avspasering og det er jo kjekt. Overtid skriver ikke jeg som har 60 % stilling!

 

Ellers så vet man at man er liten i denne bloggverden. Det skrives på toppen om saker og ting nå. Aner ikke i det hele tatt hva det er som er problemet altså. Faller fort bort…i teksten skjønner lite….:-) Men samme det koser meg her inne jeg med folk jeg har blitt kjent med og truffet! Det er blogg for meg <3 Minst mulig drama! 

 

Gult er kult og virkelig kult!

 

Ha en kjekk kveld!

8 kommentarer
    1. gult er kult ja ,slike kvister har ikke jeg i hagen min :=) nei blogger med drama styrer jeg unna,liker den fine lille gruppen jeg har blitt godt kjent med her inne,nok for meg det ja.Du får se frem til litt ekstra fri når dei syke har blitt friske igjen

    2. Så vårlig og flott! Moro å dra tidligvår inn i stua! Nei – oppe i bloggtoppen får andre regjere, så får vi kose oss med gjengen vår! Klem <3

      1. De der oppe får holde på. Skriver om turer og mat og litt annet jeg 🙂 det er kost. Det er tidlig med kvister inne. Men måtte bare prøve.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg